زنجان

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان گفت: الحاق ۱۶۰ هکتار از زمین‌های شمال گرده داغ به محدوده شهری شامل اراضی هیچ‌کدام از شرکت‌های تعاونی مسکن نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: نرخ بیکاری استان در زمستان ۱۴۰۰ حدود ۷.۱ درصد است که از این لحاظ در بین استان‌های کشور کمترین نرخ بیکاری رتبه ششم را دارد.
فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد: باند کلاهبرداری از ۵۰ شهروند به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال به بهانه فروش خودروهای خارجی زیر قیمت بازار منهدم شد.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: طرح‌های زیادی در کشور آغاز شده که به دلایل مختلف اعتباری، بسیاری از آن‌ها از پیشرفت کمی برخوردار بوده و یا به تعطیلی کشیده شده است. حتی در برخی از گلوگاه‌های کشور که اتمام این پروژه‌ها از اوجب واجبات بود، طرح‌ها نیمه‌تمام مانده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه زنجان ظرفیت‌های بسیاری در عرصه‌های کشاورزی، صنعتی و معدن دارد، اظهار داشت: با ظرفیت‌های نیروی انسانی جوانی که استان دارد باید کارهای بسیاری برای استان زنجان انجام شود. به برکت انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام شده اما نسبت به کارهایی که باید انجام شود، فاصله داریم.
رئیس منطقه حفاظت شده سرخ آباد زنجان گفت: س از گزارش واصله مبنی بر حضور شکارچیان در منطقه فیله خاصه، بلافاصله محیط بانان راهی محل شده و آن‌ها را قبل از شکار دستگیر کردند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان خبر داد:

کاهش ۲۷ درصدی ورود پرونده به محاکم در حوزه تغییر کاربری اراضی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان اظهار داشت: در حوزه تغییر کاربری در امور اراضی ملی با ابلاغ نامه ای به امور اراضی استان در خصوص اقدامات پیشگیرانه در خصوص ساخت و سازهای در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ شاهد کاهش ۲۷ درصدی ورودی پرونده در این خصوص به محاکم هستیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان:

توسعه موقوفات می‌تواند بسیاری از نیازهای جامعه را برطرف کند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: توسعه موقوفات می‌تواند بسیاری از نیازهای جامعه را برطرف کند، اما مسئولان در مورد جایگاه وقف سکوت کرده‌اند.