زنجان

مدیرعامل کارگزاری نهضت ملی مسکن در غرب زنجان، پیشرفت فیزیکی پروژه ۵۸۴ واحدی «ثمین ۲» را بیش از ۶۴ درصد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه با گذشت ۱۹ ماه از آغاز عملیات اجرایی این پروژه روند پیشرفت کار خوب بوده و خرداد سال آینده تعدادی از واحدهای مسکونی آماده تحویل به متقاضیان است.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی دمای هوا در استان طی روزهای آینده به طور نسبی افزایش می‌یابد و سرعت وزش باد نیز به ۳۰ تا ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۹ مورد حادثه برف و کولاک با امدادرسانی به ۵۲ نفر از هموطنان گرفتار برف و کولاک در جاده‌های ارتباطی شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره، خدابنده و ایجرود انجام شده است.
زنجان-استاندار زنجان گفت: استان از لحاظ اعتبارات دارای وضعیت مطلوبی نیست .وی با بیان اینکه نسبت درآمد استان به مصارف آن در مقایسه با استان‌های همجواربسیار بالا است، افزود: از لحاظ درآمد تقریباً هم‌سطح استان قزوین هستیم و انتظار داریم به همان نسبت هم منتفع شویم ولی فرمولاسیونی که در سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شده مقداری با موارد متفاوت است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خبرداد؛

توزیع بیش از ۱۲۰۰ تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از صدور مجوز فروش استانی ۱۲۸۵تن برنج و شکر برای مصارف صنعتی و شهروندان زنجانی با هدف تامین تقاضای واقعی بازار در ایام پایانی سالجاری خبرداد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: از این تعداد چاه تامین آب آشامیدنی، 10 حلقه تاکنون حفاری و وارد مدار بهره برداری شده و پنج حلقه چاه دیگر نیز در حال حفاری است که یک حلقه در هفته جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: همگی در برابر این نعمت مسئول هستیم از این‌رو باید به بحث توسعه‌ای، جلوگیری از کمبودها و بهینه‌سازی منابع توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.