خوزستان

سرپرست پایگاه میراث‌ جهانی شوش:

موریانه، قلعه‌ شوش را تهدید می‌کند

سرپرست پایگاه میراث‌ جهانی شوش گفت: قلعه تاریخی شوش در معرض آسیب‌های بیولوژیکی به‌ ویژه موریانه قرار گرفته است.
واکنش یک مسئول میراث فرهنگی؛

تونل جنگ جهانی اول زیر محوطه راه‌ آهن اهواز

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: وجود تونل، زیر محوطه راه‌آهن اهواز کشف جدیدی نیست.
مدیرکل امور هماهنگی سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خوزستان با اشاره به اینکه نوع فرهنگ کار یکی از مشکلات بیکاری است، گفت: عمده مراجعه‌کنندگان، جویای کار نیستند بلکه به دنبال استخدام هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

نقایص تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری باید رفع شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این که بیش از ۲۰ سال است که کارانه پزشکان در حال پرداخت است اما هنوز اشکال دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم روز به روز نقایص مربوط به تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری که قطعا اشکال دارد را رفع کنیم.
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: کلنگ ساخت سه هزار واحد مسکونی پرسنل پتروشیمی امیرکبیر اولین کلنگی است که برای ساخت کارکنان صنایع در ماهشهر به زمین زده شد.
مدیر پایگاه میراث‌ جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه با اشاره به تهیه طرحی به نام «مدیریت مقصد و بازدید در پایگاه چغازنبیل»، گفت: در این طرح همه نقاط با قابلیت سرمایه‌گذاری و ورود بخش خصوصی و دولتی شناسایی شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه یادآور نقش و شجاعت دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار جهانی است گفت: یادآوری این حوادث تاریخی به دانش‌آموزان نشان می‌دهد، زندگی با آرامش امروز را مدیون رشادت‌های ایثارگران و شهدا هستند و تا پیروزی جهان اسلام در دنیا راهی نمانده است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز با اشاره به آسفالت ۷۸۰ مترمربع آسفالت توسط این سازمان، گفت: با تولید یک هزار و ۴۱۷ تن آسفالت طی یک روز کاری، رکورد ویژه‌ای در میزان تولید آسفالت برای سازمان عمران شهرداری اهواز ثبت شد.