خوزستان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: موضوع ساخت رمپ خروجی از پل هفتم به سمت بلوار ساحلی غربی بررسی شده و پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه قبل از عید نوروز آغاز شود.
سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مرد میانسالی که در دهدز مورد حمله خرس قرار گرفته بود به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.
معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: شهرداری شادگان بدون مجوز در حال ساخت زائرسرا در تالاب است و با وجود تذکر، از قانون تمکین نمی‌کند.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: این استان با برگزاری پویش‌های متعدد از جمله اجرای پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم» توانسته رتبه اول را در زمینه صلح و سازش در میان سایر استان‌های کشور کسب کند.
رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان از دستگیری فردی که مدعی وکالت و نفوذ در پرونده‌های قضایی در دادگستری استان بود، خبر داد.
مدیر مرکز فراهم‌آوری و هماهنگی پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اعضای بدن زنده‌یاد نگاه بهمنی کودک دو ساله دزفولی که به علت بیماری مادرزادی مرگ مغزی شده بود، امروز اهدا شد.
با وجود بارش باران در روزهای پیشین در استان خوزستان، هوای استان در هجدهمین روز از فصل زمستان آلوده اعلام شد.
عضو شورای شهر اهواز، پس از اعلام لغو یکصد و چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز، گفت : دو اشکال جدی در مورد این جلسات داریم؛ یکی ایرادات شکلی و دیگری ایرادات ماهوی در خصوص نوع تشکیل و دستور کار جلسات است.
رییس دادگاه عمومی و انقلاب بخش الوارگرمسیری گفت: با رصد اطلاعاتی، سارق و راهزنی که با سلاح کلاشینکف از خودروهای شهروندان در محور آزادراه پل زال در استان اقدام می کرد، دستگیر شد.
علی‌اکبر حسینی محراب: مدارکی که زمان انتخاب شهردار باید ارائه شود، توسط کارگروه وزارت کشور مورد تأیید قرار گرفته است و اگر اعضای شورای اسلامی شهر اهواز مدارک جدیدی دارند، باید آن‌ها را ارائه دهند.
بعد از حادثه تروریستی کرمان دانش‌آموزان سراسر کشور در اولین روزی که به مدرسه رفتند، یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز این حمله تروریستی را گرامی داشتند.