خوزستان

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با اشاره به این‌که کارکنان اداراتی که کارت واکسیناسیون خود را ارائه ندهند یک ماه از خدمت در دولت منفصل می شوند، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی آبادان در بحث واکسیناسیون رتبه آخر کشور را دارد لذا فرمانداران شادگان، آبادان و خرمشهر به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان باید اقدامات لازم در خصوص افزایش میزان واکسیناسیون را انجام دهند.
استاندار خوزستان گفت: منطقه آزاد می‌تواند ظرفیت قابل توجهی در اقتصاد استان داشته و پشتوانه کل اقتصاد استان باشد و فراتر از آن تاثیر کشوری از نظر توسعه سرمایه گذاری و رونق تجاری دارد.
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی یکی از مشکلات بزرگ کارگران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی در بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی را  عدم وجود مراکز درمانی مجهز تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: بیمه شدگان ساکن این مناطق برای دریافت خدمات درمانی ناچار به سفر به شهرستان‌های اطراف یا مرکز استان هستند.
مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان از تأمین ۱۰۰ دستگاه تانکر آب ثابت برای مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا و توزیع 500 بسته مواد غذایی میان آن‌ها خبر داد و اظهار داشت: همکاری و امدادرسانی به مردم زلزله‌زده ادامه دارد و تا رفع کامل موانع و مشکلات پای خدمت هستیم.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز خبر داد:

کاهش آمار ابتلا به کرونا در غرب اهواز

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز اظهار داشت: تزریق واکسن تاثیر بسیار زیادی در بهبود وضعیت، کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا دارد، به طوریکه هم اکنون شاهد وضعیت زرد و آبی در شهرستان‌های خوزستان هستیم و هیچ شهر قرمز و نارنجی کرونایی وجود ندارد.
در تماس‌های تلفنی جداگانه با استاندار خوزستان و فرماندار اندیکا صورت گرفت؛

ضرب الاجل رئیس جمهور برای پیگیری و بازسازی منازل تخریب شده اندیکا

رئیس‌جمهور روز یکشنبه در تماس‌های تلفنی جداگانه با استاندار خوزستان و فرماندار اندیکا، ضمن پیگیری وضعیت رسیدگی به زلزله زدگان دستوراتی برای تسریع در امداد رسانی و بازسازی اماکن خسارت دیده صادر کرد.
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز خبر داد:

خرید بیش از ۱۱۰۰ تن خرما از نخل داران اهوازی

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز بیان کرد: اکنون خرید خرما در شهرستان اهواز از رقم یک هزار و ۱۸۸ تن عبور کرده و برای پذیرش خرمای نخل داران از انبارها و مراکز خرید دیگر شهرستان‌های همجوار استفاده خواهد شد.
در حال حاضر ۴۳ درصد جمعیت روستایی و ۶۶.۸ درصد جمعیت شهری استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند. آمار ابتلا در سه شهرستان هندیجان، حمیدیه و هویزه افزایشی است که نیاز به رهگیری بیش‌تری دارند. هر سه شهر آمار واکسیناسیون پایینی دارند.
معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

ترم دوم دانشجویان کمپوس بین‌الملل این دانشگاه از هفته آینده آغاز می‌شود

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ترم دوم دانشجویان کمپوس بین‌الملل این دانشگاه از هفته آینده آغاز می‌شود.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: اگر بتوانیم یکی از مشکلات اساسی خوزستان را حل کنیم، توانایی غلبه بر همه مشکلات کشور را نیز داریم و برای تحول در صداوسیما به حضور و نظرات همگان نیاز داریم.
سرپرست امور آبفای رامهرمز:

خط انتقال فاضلاب بازگشایی شد

سرپرست امور آبفای رامهرمز گفت: بازگشایی و رفع مسدودی خط انتقال فاضلاب در این شهرستان محقق شد.
قابل توجه متقاضیان جویای کار؛

در شرکت فولاد خوزستان استخدام شوید

شرکت فولاد خوزستان در پی تامین نیروی انسانی متخصص و مجرب در فراخوان جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون اقدام به انتشار آگهی کرده است.
معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی:

رایگان شدن بلیط قطار برای زائران اربعین حسینی

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از رایگان شدن بلیط قطار برای زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: راه آهن جمهوری اسلامی آماده حمل و نقل رایگان زائرین اربعین حسینی از مرز شلمچه به خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز به صورت کاملا رایگان را دارد.
فرمانده انتظامی خوزستان از بسته شدن مرز‌های عراق برای ورود زائران ایرانی خبر داد و گفت: با توجه به مسدودشدن مرز‌های عراق امکان ورود زائران به این کشور وجود ندارد.