اردبیل

زلالی با بیان اینکه فرزندان خانوار تحت حمایت دارای استعدادهای نهفته‌ای هستند که اگر به خوبی در مسیر شکوفایی قرار گیرند، می‌توانند اقدامات شایسته‌ای را در سطح استان و حتی کشور به انجام رسانند، تصریح کرد: افتتاح مرکز نخبگان «رویش» رویداد بسیار بزرگی است که می‌تواند زمینه‌ساز رشد استعدادها و شکوفایی هرچه بیشتر آن در بین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار داشت: میزان صادرات استان طی ۶ ماهه سال جاری صد و نود و یک و نیم میلیون دلار بوده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل ۱۴۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. همچنین ارزش واردات کالاها از گمرکات استان با ۱۸ درصد کاهش نسبت به سال قبل به رقم ۳.۳۱ میلیون دلار رسید.
همزمان با افزایش میزان واکسیناسیون در استان اردبیل، برای دومین بار از زمان آغاز موج پنجم بیماری کرونا در این استان شمار فوتی روزانه ناشی از این بیماری به صفر رسید.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از آزادی ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل با کمک علی دایی و جمعی از خیرین خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خبر داد:

برق‌دار شدن ۳ قشلاق شهرستان انگوت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت:برق رسانی به قشلاقات نارلو، نادر ۱ و ۲ شهرستان انگوت انجام شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل:

۹۰۰ چاه غیرمجاز مسدود شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل از انسداد 900 چاه غیرمجاز خبر داد و گفت: برای پایداری منابع آب زیرزمینی استان تاکنون حدود ۹۰۰ چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان اینکه کمبود آب در اردبیل نگران کننده بوده گفت: برای جبران آن ضروری است شهروندان از مصرف بی رویه آب خودداری کنند.
استاندار اردبیل عنوان کرد:

توسعه شتابان نهضت راهسازی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: توسعه جاده های استان اردبیل و موضوع نهضت راهسازی در این استان شتاب خوبی گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

افتتاح 60 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 60 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

در جشنواره کتابخوانی رضوی هفت هزار نفر شرکت کردند

پروانه رضاقلیزاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: این جشنواره همچون سال گذشته به صورت مجازی برگزار می‌شود تا علاقمندان به راحتی و با مطالعه منابع مورد نیاز بتوانند در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.
مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: اگر کوچکترین قصور و سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، وضعیت شکننده اردبیل دوباره به حالت سابق باز می‌گردد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از مطلوب عمل نکردن مراجع ذی‌النفع در مورد حفاظت و نگهداری از قله سبلان گفت و اضافه کرد: همین منظور دومین پناهگاه کوه سبلان احداث می‌شود.