اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان نیر خبر داد؛

کشف ۵۲ دستگاه پمپ آب قاچاق

سرهنگ علی عبادی از کشف ۵۲ دستگاه پمپ آب خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران پلیس آگاهی شهرستان نیر خبر داد.
معاون میراث‌ فرهنگی استان اردبیل از اعطاء تسهیلات به آثار ثبت شده دارای مالکیت خصوصی در قالب طرح کمک‌های فنی و اعتباری به بخش غیردولتی حوزه میراث‌ فرهنگی خبر داد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبر داد از؛

اجرای طرح هادی در روستاهای اردبیل

حامد کیخسرو گفت: طرح هادی از ابتدای سال جاری تاکنون در ۱۵۰ روستای استان اردبیل با اعتباری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز جمعه سامانه بارشی جدید به‌تدریج به کشور نفوذ می‌کند. بدین‌ترتیب، در برخی از نقاط مختلف شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و در اواخر ساعات جمعه سامانه بارشی به استان‌های دامنه جنوبی البرز می‌رسد.
مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با حضور در مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهرلاهرود با زنده نگه داشتن یاد شهیدان والا مقام، تجدید میثاق دوباره‌ای با شهدا و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب داشتند،
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با افزایش گشت زنی ها، ماموران پلیس آگاهی موفق به دستگیری 2 سارق حرفه ای در کمربندی شهر سرعین شدند.
به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی بیمه و به ابتکار و همت شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای استان اردبیل، میزهای ارایه‌ی خدمات بیمه‌ای در مصلی این شهر دایر گردید.
روزگار به دستش عصای پیری داده و رنگ از صورتش گرفته است و در حسرت ایام گذشته، خواب خادم‌باشی را می‌بیند که هر روز دستی بر سر و رویش می‌کشید تا مبادا فرسوده و تخریب شود.
همزمان بافصل پاییز آسمان شهر خلخال، جنوبی ترین شهر استان اردبیل میزبان ابرهای کندویی، عدسی و صدفی بود که زیبایی خاصی به آسمان این شهر داده و غروبی دل‌انگیز را در این شهر به ارمغان آورد.
معاون ایمنی، بهداشتی و پدافند غیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: در هفت ماهه امسال ۱۲ نفر در استان اردبیل بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.