صفحه اصلی استان‌ها

سرویس اخبار استانها به تمام رویدادها در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و... در 31 استان کشور با نگاهی دقیق می پردازد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام شرکتی هرمی که اعضای خود را به بهانه کاریابی اغفال کرده و گروگان گرفته بودند، خبر داد.
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی با اعتباری بالغ‌بر ۲۴ میلیارد تومان منجر به کاهش ۲۵ درصدی ترافیک این محدوده و برطرف‌شدن گره ترافیکی بزرگراه می‌شود.
گزارشی اختصاصی پُرسون از یک اقدام جهادی و مدیریت بحران پیش از وقوع حادثه؛

چگونه از خاموشی گسترده و طولانی در این شهر جلوگیری شد؟

خرابی ناگهانی ترانسفورماتور اصلی پست فوق توزیع برق تکاب در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ موجب شد تا احتمال خاموشی گسترده چند ماهه در انتظار این شهرستان باشد اما...
فرماندار تکاب با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به گونه ای باشد که در ذهن نسل جوان به عنوان صیانت از خود غالب گردد، گفت: ادارات، دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد عفاف و حجاب تکاب با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری، محوریت سبک زندگی ایرانی و اسلامی را در میان مردم ترویج و تبیین کنند.
محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده حضرت آیت‌الله ‌العظمی سیستانی و با حضور جمعی از قاریان و حافظان ممتاز کشور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور در قم برگزار شد.
حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه تکاب:

صبر ایران در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی اندازه‌ای دارد

مردم روزه دار تکاب همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و محکومیت جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در خیابان های این شهر راهپیمایی کردند.
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور خبر داد:

حمایت از مردم فلسطین واجب است

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورگفت: حمایت از مردم بی دفاع فلسطین از سوی امت اسلامی به ویژه ایران اسلامی ضروری است.