صفحه اصلی استان‌ها

سرویس اخبار استانها به تمام رویدادها در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و... در 31 استان کشور با نگاهی دقیق می پردازد.

رئیس اداره مدیریت حوادث و بلایا و پایش مراقبت‌های درمانی اصفهان به ۸۳ آمبولانس زمین گیر در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در استان اصفهان حداقل ۳۴ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای از برنامه توسعه عقب هستند.
هفته 22 لیگ برتر کشور

قعرنشین لیگ سپاهان را شکست داد

تیم فوتبال سپاهان از هفته بیست دوم لیگ میهمان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ۲ برادر که اقدام به تیراندازی هوایی و قدرت‌نمایی با سلاح گرم کرده و سپس تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برپایی گالری صنایع‌دستی با محوریت جاجیم خلخال در مسیر ورودی استان از جاده سرچم خبر داد.
البرز مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه آمار آثار تاریخی ثبت شده در فهرست میراث ملی کشور از البرز در سال گذشته بیش از میزان تعیین شده وزارت بوده، گفت: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۴ اثر تاریخی منقول، غیرمنقول و ناملموس از استان البرز در فهرست میراث ملی کشور به ثبت رسید.
شهردار منطقه ۱۵ در دومین سال برگزاری مراسم ضیافت افطاری کارگران خدمات شهری:

آراستگی شهر مرهون زحمات پاکبانان و باغبانان پرتلاش و بی ادعا است

مراسم ضیافت افطاری به میزبانی شهرداری منطقه ۱۵ و با حضور محمد شیری شهردار منطقه، اعضای شورای اسلامی شهرتهران، معاونان و‌مدیران شهری و ۱۸۰۰ نفر از کارگران خدوم خدمات شهری منطقه برگزار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تکاب از انهدام باند سوداگران مرگ و کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف اراضی ملی اصفهان به ارزش ۹ میلیارد تومان خبر داد.