صفحه اصلی استان‌ها

سرویس اخبار استانها به تمام رویدادها در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و... در 31 استان کشور با نگاهی دقیق می پردازد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

پرداخت افزون بر ۴.۷ میلیارد تومان صدقه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از پرداخت بیش از چهار میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان صدقه طی 4 ماهه نحست سالجاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان خبر داد:

اشتغال۵۰ درصدی در بخش صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان از اشتغال بیش از ۸۵ درصد صنایع کوچک و متوسط استان زنجان در شهرک‌های صنعتی خبر داد.
کارشناس ی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان:

وزش باد نسبتا شدید در راه زنجان است

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش باد نسبتا شدید مناطق مختلف این استان را به مدت سه روز خبر داد.
قرمزپوش شدن پنج شهرستان؛

جای‌جای استان زنجان کرونایی است

براساس اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان زنجان توسط وزارت بهداشت، شهرستان سلطانیه از رنگ زرد با خطر متوسط به رنگ نارنجی «پرخطر» تغییر کرد.
موفقیت بی‌نظیر دانش‌آموزان عزیز زنجانی در آزمون سراسری امسال و کسب توامان دو رتبه اول و هفتم در گروه آزمایشی علوم انسانی و یک رتبه اول در گروه آزمایشی هنر فرصتی را فراهم کرد تا یادداشت کوتاهی به رشته تحریر در آورم.
وقتی قیمت شیر سرریز می‌کند؛

خوردن شیر، دل شیر می‌خواهد

این روزها افزایش قیمت شیر و لبنیات به یکی از دغدغه‌های مردم در شرایطی که کرونا و سایر عوامل، پشت اقتصاد را به خاک مالیده، تبدیل شده است.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان:

شاغلان صنایع‌دستی رشد 2 برابری یافتند

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از افزایش شاغلان مستقیم این حوزه خبر داد و گفت: شاغلان این حوزه به حدود ۱۰ هزار نفر رسیده است که نسبت به سال ۹۲، بیش از ۲ برابر افزایش دارد.
شرکت توزیع نیروی برق قم در اطلاعیه‌ای برنامه اعمال خاموشی احتمالی در نقاط مختلف این استان در تاریخ بیست و سوم مردادماه جاری را اعلام کرد.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کیفیت نان پخت شده در استان تا وضعیت مطلوب فاصله دارد، افزود: برنامه‌هایی برای افزایش کیفیت نان در دست اجراست.
زلزلــه همیشــه در ایــران بــه وقــوع پیوسته و می پیوندد و بــه هیـچ کشـوری خبـر نمی دهـد و همه گفتـه هـا در مـورد پیــش بینــی زلزلــه دروغــی بیــش نیســت.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هدف از انتشار عکس سفیر انگلیس و روسیه به نوعی تحقیر ملت ایران بود، گفت: بیش از ۴۰ سال است که با آمریکا قطع رابطه کردیم و به مسئولان ذی ربط اعلام می‌کنم سفارت انگلیس در ایران را تعطیل کنید.
نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: زندگی بانوان جهان اسلام باید برای زن مسلمان الگو قرار گیرد، با این حال برخی اوقات به عینه مشاهده می‌کنیم که رفتار برخی از زوجین هیچ رنگ و بوی اسلامی و دینی ندارد، بنابراین سفارش ما به این زوجین این است که سیره زنان و بانوان جهان اسلام را با همسران خود به خوبی مطالعه کنند.