صفحه اصلی استان‌ها

سرویس اخبار استانها به تمام رویدادها در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و... در 31 استان کشور با نگاهی دقیق می پردازد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان:

کرمان از جمله استان‌هایی است که بیشترین تنوع را در صنایع‌دستی دارد

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: استان کرمان یکی از استان‌هایی است که دارای بیشترین تنوع در رشته‌های صنایع‌دستی در کشور ایران است.
تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن چهارشنبه در حالی هفتادوچهارمین دربی رسمی اصفهان را برگزار می‌کنند که دو دیدار آخر به نفع تیم طلایی‌پوش به پایان رسیده است.
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مشکلات اسنادی برای ساخت هتل جهان نما رفع شده است، گفت: احداث هتل موجب رونق ساختمان جهان‌نما می‌شود و ساختمان‌های جنبی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه با دلیل شدت بارش‌ها تعطیلی مدارس در جنوب استان همچنان ادامه دارد، افزود: برخی از روستاها تخلیه شده و ساکنان این مناطق در مدارس اسکان داده شدند و اولویت ما حفظ جان و مال مردم است.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای تک تک بازی‌ها برنامه داریم، حتی در ۴، ۵ هفته‌ای که نتیجه خوبی نگرفتیم، بازی‌های خوبی داشتیم و در به ثمر رساندن موقعیت‌ها مشکل داشتیم.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان زنجان گفت: در سال گذشته ۷۷۲ پروانه تولید انفرادی، پنج پروانه تولید کارگاهی، پنج کارت شناسایی صنعتگری، ۲ جواز تاسیس کارگاهی و ۱۰۰ حمایت از صنعتگران با صدور نامه‌های بیمه، آب، برق، گاز، فنی حرفه‌ای در سال گذشته انجام شد.