اخبار بین الملل

اخبار آخرین تحولات جهان از جمله اروپا و آمریکا، خاورمیانه و ... همراه با گفت و گو و گزارش های تحلیلی این حوزه را در سرویس بین الملل پرسون بخوانید.

یکی از بلاگرهای سفر به نام Ane که تنیس باز هم هست، گفت: غیر از مخاطبانی که در حوزه سفر دارم، دوستان تنیس بازی هم دارم که سفرم به ایران را دنبال می‌کنند.
درخواست عجیب بایدن در سخنرانی انتخاباتی‌اش در پنسیلوانیا باز هم خبرساز شد و بسیاری از لیبرال‌ها بار دیگر توانایی ذهنی او را پیش از انتخابات پنجم نوامبر زیر سوال بردند.
یکی از رهبران حماس با اشاره به اینکه این جنبش به ادامه مذاکرات پایبند بوده و هرگز توقف آن را اعلام نکرده گفت: ما به شروط خود جهت رسیدن به آتش‌بس دائمی پایبندیم و این نتانیاهو است که موجب شکست مذاکرات می‌شود.
به میزانی که به دلیل استقامت مردم غیور غزه، افق جنگ برای اسرائیل و حامیان خارجی آن تاریک است، افق مقاومت فلسطین در غزه به دلیل اثبات شدن ناکارآمدی اقدامات ارتش، روشن می‌باشد و پیش از این‌ها وعده‌های پی‌در‌پی الهی در پیروزی مؤمنین و حمایت وسیع از آنان هم هست. ماه مبارک رمضان در پیش است و انفجار خشم مردم روزه‌دار کرانه باختری به کابوس آمریکا، اسرائیل و عوامل آن‌ها تبدیل شده است. «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ.»
بنابر ادعای نشریه آمریکایی با توجه به اینکه اختلافات میان رهبران آلمان و فرانسه در روزهای اخیر بیش از پیش نمود پیدا کرده است، این ۲ مقام غربی هرگز روابط خوبی با یکدیگر نداشته‌اند.
امیرعبداللهیان در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان تاکیید کرد:

صلح پایدار در منطقه به دور از مداخله کشور های بیگانه

وزیر امورخارجه کشورمان توسعه همه جانبه روابط همسایگی با کشور ارمنستان را به نفع دو کشور و در راستای صلح، ثبات و امنیت پایدار در منطقه به دور از مداخله کشور‌های بیگانه دانست.