اقتصاد آنلاین

سرویس اقتصادی به منظور ارتقای سطح بینش و آگاهی عمومی مردم درباره نظام اقتصادی و در حوزه هایی چون بانک، بیمه، بورس، اقتصاد کلان، راه و شهرسازی، صنعت، معدن، تجارت، انرژی، نیرو، کشاورزی، کار و تعاون و از این قبیل به اطلاع رسانی می پردازد.

مهمترین اخبار

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تولید و صادرات در کشور باید مورد تکریم قرار گیرد، گفت: با تاکید رئیس جمهور بر اجرای سند تحول دولت، تلاش‌هایی در دو سال گذشته برای بازگرداندن امور به سوی مردم و مشارکت آنها در اداره کشور انجام شد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در سال گذشته از محل وصول مالیات پرونده‌های شرکت‌های صوری، مطالبات دولتی و معوقات مالیاتی ابربدهکاران کلان حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت شده است.

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۴۹ تریلیون دلار است و ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، ۵۱.۹۵ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۵ فروردین) با ۴۱ هزار و ۲۶۸ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۳۶۰ واحدی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور در نیمه دوم سال آتی از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم، گفت: با توجه به تغییر و تحولات جهانی، تأمین امنیت پایدار غذایی کشور از اهمیت ویژه برخوردار است.

با شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی می‌توانید اسم خود را سر زبان‌ها بیندازید. برگزاری نمایشگاه‌های در حوزه‌های مختلف، به منظور نشان دادن تغییرات و پیشرفت‌ها در طی یک سال صورت می‌گیرد. نمایشگاه را می‌توان محلی برای گردهمایی گسترده رقبا در یک زمان و مکان یکسان به حساب آورد. در چنین موقعیتی نمایش دادن محصولات و پیشرفت‌های برند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

افزایش سن بازنشستگی در جلسه علنی آبان ماه سال ۱۴۰۲ از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در نهایت در ۲۴ دی توسط سخنگوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفت اما تاکنون برای اجرای آن تعیین تکلیف نشده است. اینکه قرار است سال ۱۴۰۳ یا ۱۴۰۵ اجرایی شود، هنوز مشخص نیست.