مناطق آزاد

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های مربوط به مناطق ازاد و تجاری ایران را در سایت پرسون بخوانید.

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حالی به دنبال ایجاد مناطق آزاد جدید هستند که فارغ از عملکرد ضعیف این مناطق، مرکز پژوهش‌های مجلس نیز بارها نسبت به ضرورت اصلاح قانون مناطق آزاد و عدم تشکیل مناطق آزاد جدید تأکید کرده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: طرح مرجان که برنامه‌ای جامع برای توسعه مشارکت‌های بخش خصوصی و دولتی در مسیر توسعه پایدار جزایر کیش و هندورابی است، تدوین شد.
فیلم های 60 ثانیه ای «عطش» و «قرمز کوچک، آبی بزرگ» به کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر بشارتی هنرمند قشمی، در ادامه موفقیت های بین المللی خود، منتخب رسمی فستیوال بین الملی فیلم های 60 ثانیه ای پاکستان شدند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی، سطح روابط همه جانبه با هند در ابعاد دو و چند جانبه به ویژه همکاری برای فعال سازی ظرفیتهای جنبش عدم تعهد را اولویت‌های سیاست خارجی کشورمان برشمرد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: مدیران مناطق آزاد را از قید و زنجیرهایی که مدیران مرکز ایجاد کردند، آزاد کنیم.
در حاشیه نمایشگاه مناطق آزاد در مشهد مقدس

چهار تفاهم نامه همکاری با منطقه آزاد ماکو امضا شد

چهار تفاهم نامه همکاری بین منطقه آزاد ماکو، سرمایه گذاران و مناطق ویژه اقتصادی در حاشیه نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد در مشهد مقدس امضا شد.
محمدصادق مبرهن، دبیر شورای هماهنگی فعالین اقتصادی مناطق آزاد با بیان اینکه پروژه‌های سرمایه گذاری در مناطق آزاد به لحاظ توجیه اقتصادی در شرایط فعلی در شرایط بدتری نسبت به سرزمین اصلی قرار دارند، گفت: کمتر فعال اقتصادی را سراغ داریم که واقعا از مجموع عملکرد سازمان‌ها راضی باشد.
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: از سرمایه گذاری بخش خصوص در زمینه نگهداری، تعمیر و تعمیرات اساسی هواپیما و شبیه ساز پرواز بالگرد در کیش استقبال می کنیم.
۳۰ زوج جوان قشمی همزمان با روز عفاف و حجاب امروز (چهارشنبه) در آیینی با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی ازدواج آسان خود را در سالن غدیر شهرداری قشم جشن گرفتند و به خانه بخت رفتند.