اخبار منتخب استان‌ها

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برپایی گالری صنایع‌دستی با محوریت جاجیم خلخال در مسیر ورودی استان از جاده سرچم خبر داد.
البرز مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه آمار آثار تاریخی ثبت شده در فهرست میراث ملی کشور از البرز در سال گذشته بیش از میزان تعیین شده وزارت بوده، گفت: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۴ اثر تاریخی منقول، غیرمنقول و ناملموس از استان البرز در فهرست میراث ملی کشور به ثبت رسید.
فرمانده انتظامی شهرستان تکاب از انهدام باند سوداگران مرگ و کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف اراضی ملی اصفهان به ارزش ۹ میلیارد تومان خبر داد.
گزارشی اختصاصی پُرسون از یک اقدام جهادی و مدیریت بحران پیش از وقوع حادثه؛

چگونه از خاموشی گسترده و طولانی در این شهر جلوگیری شد؟

خرابی ناگهانی ترانسفورماتور اصلی پست فوق توزیع برق تکاب در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ موجب شد تا احتمال خاموشی گسترده چند ماهه در انتظار این شهرستان باشد اما...
فرماندار تکاب با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به گونه ای باشد که در ذهن نسل جوان به عنوان صیانت از خود غالب گردد، گفت: ادارات، دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد عفاف و حجاب تکاب با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری، محوریت سبک زندگی ایرانی و اسلامی را در میان مردم ترویج و تبیین کنند.
محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده حضرت آیت‌الله ‌العظمی سیستانی و با حضور جمعی از قاریان و حافظان ممتاز کشور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور در قم برگزار شد.
حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه تکاب:

صبر ایران در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی اندازه‌ای دارد

مردم روزه دار تکاب همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و محکومیت جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در خیابان های این شهر راهپیمایی کردند.