پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

وزیر بهداشت با اعلام اینکه تا کنون 174 میلیون دز واکسن در کشور تزریق شده افزود: میزان ترزیق دُز اول واکسن در کشور ۸۶ درصد و میزان تزریق هر دو نوبت واکسن در تهران و کشور، به ترتیب ۷۶ و ۷۴ است.
مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۹ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۲۱۴ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۳۱۸ هزار و ۲۰۳ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و ۲۴۲ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۸۸۵ نفر از مبتلایان نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.
دولت سوئیس اعلام کرد با توجه به افزایش موارد ابتلا به کووید 19 در این کشور دولت تصمیم دارد تا اعمال برخی از محدودیت‌های کرونایی را از سر گیرد.
پاکستان شناسایی «اومیکرون» به عنوان گونه جدید و جهش یافته ویروس کرونا در این کشور را تایید و اعلام کرد: یک شهروند بازگشتی از انگلیس به کرونای جدید مبتلا است.
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های تزریق شده کرونا در کشور به ۱۰۸ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۹۳۵ دُز رسید.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۴۴۶ نفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۳۵۶ نفر رسید.
مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تا کنون به ۲۶۶ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۶۱۳ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۲۷۸ هزار و ۵۲۶ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و ۲۴۰ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۴۶۸ نفر از مبتلایان نیز تا کنون بهبود یافته‌اند.

یکی از سازندگان واکسن کرونا در انگلیس هشدار داده است که اگر زیرساخت‌های لازم برای جلوگیری از پاندمی‌هایی نظیر کووید۱۹ در جهان ایجاد نشود ممکن است همه‌گیری بعدی، خطرناک‌تر و مرگبارتر روی دهد.

ممانعت از حضور واکسن‌نزده‌ها در اماکن تجمعی؛

اجرای محدودیت های هوشمند کرونایی آغاز شد

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونا از امروز - ۱۵ آذرماه، درعین حال شرایط حضور در اماکن تجمعی را تشریح کرد.