حرف وزارت‌خانه‌ها

وزیر کشور با رد برخی دیدگاه ها در ارتباط با سلامت انتخابات گذشته گفت: بر اساس اطلاعات دقیق می‌گویم سلامت انتخابات برگزار شده در ۴۴ سال گذشته، چه در دوره اصولگراها و چه اصلاح طلب ها مشکلی نداشته و اصل اساسی ما نیز این است که انتخابات پیش رو نیز با سلامت برگزار شود.
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند.
ّوزیر بهداشت در نشست هم اندیشی با فعالان حوزه دارو، تشکل‌ها و صاحبان صنایع دارویی کشور گفت: تولید دارو در داخل کشور باید حمایت و تقویت شود؛ زیرا ظرفیت تولید این کالا در کشور با وجود دانشمندان بزرگ، بیش از این است.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ممکن است کسی احساس کند یک گروه بیشتر و یک گروه کمتر در دولت حضور دارند و این مسئله هم بازمی‌گردد به انتخاب آقای رئیس‌جمهور، ایشان معتقد هستند کسانی که بیشترین همگرایی را برای پیشبرد اهداف‌شان دارند، باید در دولت باشند؛ اصلا به همین دلیل انتقاد می‌شود که چرا دولت هنوز از نیروهای سابق استفاده می‌کند؟
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز ۴۷ هزار پزشک‌ متخصص در بیمارستان‌های دانشگاهی به صورت روزانه فعالیت داشته‌اند، گفت: در روزهای تعطیل اولویت پذیرش با بیماران اورژانسی است.
وزیر بهداشت در پیام نوروزی گفت: امیدوارم امسال رشد تولید کالاهای سلامت محور فزونی یابد.
ضرغامی درباره بسته شدن برخی اماکن گردشگری گفت: وزارت میراث مسئولیت نظارت بر اماکن اقامتی را بر عهده دارد. بیش از ۱۸ هزار مرکز اقامتی و تأسیسات گردشگری، بیش از ۵۲۰ هزار تخت اقامتی و ۱۸۶ هزار و ۵۰۰ اتاق در حوزه اقامتی در کشور داریم، این‌ها همه مدیریت و نظارت می‌شود تا از هر جهت خدمات درستی داده شود، یکی از این مسائل سلامت اجتماعی و فرهنگی است.