حرف وزارت‌خانه‌ها

مهمترین اخبار

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ گفت: آنچه اتفاق افتاده، یک فاجعه انسانی در غزه است و تهدیدات نتانیاهو برای حمله به رفح، می‌تواند ابعاد این فاجعه را عمیق‌تر کند و 1 میلیون و 400 هزار فلسطینی آواره و ساکن در رفح را با تهدیدت بسیار جدی مواجه کند.
علی بهادری جهرمی در جمع دانش آموزان کهگیلویه و بویر احمد گفت: انتخاب‌ های امروز ما علاوه بر خودمان، خانواده‌مان بر روی شهرمان، استانمان و کشورمان تاثیر دارد، که البته اگر عمیق‌تر به مسائل غزه بیاندیشیم متوجه می‌شویم که انتخاب‌های ما در آینده جهان هم تاثیربه سزایی دارد.
سید احسان خاندوزی گفت: در سال جاری دریافتی دولت ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و سهم درآمد جاری نیز ۵۵ درصد بیشتر شده است.
امیرعبداللهیان تاکید کرد:

پایان عمر سیاسی نتانیاهو

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به پایان عمر سیاسی نتانیاهو نوشت: کاخ سفید می‌داند که راه‌حل پایان جنگ در منطقه، سیاسی است.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهارم بهمن ۱۴۰۲ هیئت وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مصاحبه یکی از مدیران صداوسیما که گفته بود قرار بود در زمان ضرغامی فردوسی‌پور کنار گذاشته شود واکنش نشان داد.
وحیدی با بیان اینکه دشمنان برای کاهش مشارکت طراحی های زیادی انجام داده اند، گفت: آنها هویت جوانان را نشانه گرفته‌اند و از توطئه های مختلف حتی اقدامات تروریستی برای زدودن آرامش در جامعه استفاده می کنند.
«مزروق فالح‌الحبینی»، رییس گروه دوستی پارلمانی کویت و ایران که در رأس هیأتی پارلمانی به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و در خصوص موضوعات منطقه‌ای و همکاری‌های فی‌مابین گفت‌وگو کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دیروز سازمان حج اعلام کرده کسانی که بخواهند، پول به آنها برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد. هماهنگی ها لازم در این زمینه انجام شده است.
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: بانک مرکزی 120 هزار مورد افزایش سهمیه پرداخت وام ازدواج را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرده و اکنون نیز بیش از 100 هزار مورد افزایش ظرفیت پرداخت وام فرزندآوری از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده است.