تازه‌ترین عناوین

به دنبال انتشار ویدیویی از رفتار نامناسب ماموران پلیس با فردی معتاد، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از توبیخ عوامل خاطی در این ماجرا خبر داد و توضیحاتی را نیز در این خصوص منتشر کرد.

در میان شکل های مختلف سرمایه؛ سرمایه اجتماعی سرمایه ای است که در سال های اخیر فراوان از آن سخن رفته و تا جایی که در بین چالش های مهم کشور از فرسایش سرمایه اجتماعی و بحران اعتماد،که در ذیل فرسایش و ضعف این سرمایه قرار می گیرد، بعنوان یکی از چالش های کلیدی یاد می شود.
دادستان کل کشور با بیان اینکه اطلاع رسانی پرونده قضایی به هیچ وجه با ضابط نبوده و هیچ ضابطی اجازه اطلاع رسانی در خصوص پرونده‌های قضایی را ندارد، گفت: اطلاع رسانی فقط با اجازه بازپرس پرونده امکان پذیر است و این مهم باید مدنظر ویژه همه ضابطین قرار گیرد.

شاخص‌کل بورس تهران با افزایش 22 هزار و 383 واحدی به عدد 2 میلیون و 98 هزار و 636 واحد رسید.
هر چند اخراج اساتید از دانشگاه از نظر آیین‌نامه و اقدام اجرایی کار بسیار پیچیده‌ای است اما به واسطه تکرار پرتکرار این موضوع در دوره اخیر به امری ساده و پیش پا افتاده تبدیل شده است.
حکومت رژیم اسرائیل علی رغم اینکه بر تداوم اشغال نوار غزه و تحمیل حکومت نظامی بر این منطقه بعد از جنگ اصرار دارد، ولی مسئولان امنیتی معتقدند که باید عطای این ایده را باید به لقایش بخشید و قید آن را زد.
عضو هیات علمی دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه دیابت یک بیماری شایع در جهان است که در آن قند خون به طور غیر طبیعی افزایش می یابد، افزود: در کنار درمان های رایج بیماران دیابتی، استفاده از گیاهان دارویی به عنوان درمان های مکمل در کنترل قند خون مفید است.
سازمان آگهی های پرسون