تازه‌ترین عناوین

افراد صد ساله و نزدیک به صدساله معمولاً رژیم غذایی متعادل و متنوعی داشتند. آنها به طور متوسط ​​بین ۵۷ تا ۶۵ درصد انرژی دریافتی خود را از کربوهیدرات، ۱۲ تا ۳۲ درصد از پروتئین و ۲۷ تا ۳۱ درصد از چربی مصرف می کنند.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (یکشنبه، ۱۱ شهریور) در بازار طلای تهران با افزایش ۳۴۸ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به به ۴۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات شهرستان سه نفر از عاملان تیراندازی میدان معلم دستگیر و یک قبضه سلاح گرم از مخفیگاه متهمان کشف شد.

اواخر تیرماه امسال، تصویری از نمرات امتحان نهایی دانش آموزان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد بالاترین میانگین نمرات نهایی مربوط به استان یزد و پایین‌ترین مربوط به سیستان‌وبلوچستان است.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس از فعال شدن ۶۰ پایگاه انتخاب رشته کنکور در شیراز و دیگر مناطق آموزشی استان خبر داد و گفت که داوطلبان فریب وعده های برخی موسسات انتخاب رشته را نخورند.

فت‌من اسکوپ، خواننده رپ آمریکایی پس از آن که شامگاه جمعه، نهم شهریور ماه بر صحنه اجرای خود در کنتیکت آمریکا ناگهان از حال رفت و بر زمین افتاد، درگذشت.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با در اختیار داشتن آیدی‌های تلفن های همراه آیفون اقدام به قفل کردن تلفن ها و اخاذی از مردم کرده بود، خبر داد.

ترند این روزها در شبکه‌های اجتماعی برای کاهش وزن Ricezempic است که بین کاربران در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. طرفداران این روش ادعا دارند با آب برنج می‌توان به کاهش وزن دست یافت اما کارشناسان کمتر متقاعد شده‌اند.
این سال ها در برگزاری رویدادهای فرهنگی و مذهبی روش جدیدی در شهرداری طراحی شده است.مدلی که توانسته است نیازهای فرهنگی و اجتماعی همه اقشار جامعه را در برگرفته وتا حدود زیادی آن را تامین نماید.
یک نشریه غربی در مطلبی نوشت هر چه فرانسه بیشتر به دنبال یک دولت جدید می‌گردد این مسئله واضح‌تر می‌شود که چگونه امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه این کشور را به بن بستی بی سابقه کشانده است.
رئیس پلیس راه مازندران، گفت: ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان را شاهدیم و لازم است مسافران در مدیریت سفر خود توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.
سازمان آگهی های پرسون