تازه‌ترین عناوین

یک فعال سیاسی معتقد است وضعیت خاورمیانه به سرعت در مسیر پیچیده‌تر شدن حرکت می‌کند و روسیه نیز بی توجه به منافع ایران، در درجه اول به فکر منافع خود است.

تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، با انتشار تصاویری از کودکان غزه اعلام کرد که بهترین واکسن برای کودکان صلح است.

رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب به نقل از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گزارش داد: لغو تصمیم نشست کابینه امنیتی درخصوص استقرار نیروهای اسرائیلی در محور فیلادلفیا (صلاح الدین) در مرز با مصر جایزه به تروریسم است.

گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران حاکی از افزایش ۱۴.۳ درصدی متوسط قیمت مسکن در تهران در تیر ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعی برق باعث خسارت حداقل هشت میلیارد دلاری به صنعت کشور می‌شود، گفت: پنج میلیارد دلار برای توسعه ۱۱ هزار مگاوات انرژی تجدید پذیر باید هزینه کنیم، در حالی که قطع همین میزان برق صنعت و کشاورزی باعث بروز خسارت بزرگ حداقل هشت میلیارد دلاری می‌شود.

اتحادیه اروپا به بهانه جنگ روسیه علیه اوکراین و تهدیدهای روزافزون مسکو و کمبود انرژِی رویکرد تسریع و گسترش نیروگاه‌های هسته‌ای را همسو با دیگر قدرت‌های هسته‌ای دنیا دنبال می‌کند.
دبیر ستاد سفر براساس رصدی که تا کنون انجام شده است، گفت: شهرهای شمالی، شمال غرب و مشهد در تعطیلات پیش‌روز پرتقاضاترین مقاصد سفر هستند. شهر مشهد از هفته گذشته تا کنون حدود سه میلیون نفر مسافر داشته است و با توجه به این حجم تقاضا برای سفر، پیش از حرکت محل اقامت رزرو شود.

سخنگوی کاخ کرملین امروز (یکشنبه) در مصاحبه‌ای گفت که تنش‌ها بین آمریکا و روسیه در بالاترین سطح خود قرار دارد و روابط بین مسکو و واشنگتن در دولت «جو بایدن» به پایین‌ترین سطح خود و به نقطه فروپاشی رسیده است.

افراد صد ساله و نزدیک به صدساله معمولاً رژیم غذایی متعادل و متنوعی داشتند. آنها به طور متوسط ​​بین ۵۷ تا ۶۵ درصد انرژی دریافتی خود را از کربوهیدرات، ۱۲ تا ۳۲ درصد از پروتئین و ۲۷ تا ۳۱ درصد از چربی مصرف می کنند.

سازمان آگهی های پرسون