تازه‌ترین عناوین

محرک‌های رایج خمیازه عبارتند از: خستگی، کسالت، بیدارشدن از خواب و استرس. دیدن یا شنیدن خمیازه دیگران نیز می‌تواند باعث خمیازه کشیدن در شما شود.
در محیط‌های کاری پرخطر، به ویژه در صنایع مانند جوشکاری، پزشکی، آزمایشگاه‌ها و حتی خدمات عمومی، حفاظت از صورت یکی از اولویت‌های اصلی است. شیلد محافظ صورت (Face Shield) یکی از تجهیزات اساسی برای ایمنی در این محیط‌هاست.
سردار آزمون، ستاره فوتبال ایران، که علاقه زیادی به پرورش اسب دارد، با خبر مرگ یکی از اسب‌هایش شوکه شد.
در هشتمین دوره هیئت مدیره شورای انجمن های علمی کشور، که با 34 کاندیدا برگزار گردید، شخصیت های زیر (به ترتیب حروف الفبا) به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شورا برای یک دوره سه ساله انتخاب و معرفی شدند:
ملی‌پوشان فوتبال ایران امروز عصر، نخستین جلسه ی تمرینی خود را در اصفهان انجام دادند.
این تمرین در مجموعه ی ورزشی ملت اصفهان برگزار شد و تیم ملی در جهت آمادگی برای دیدار برابر قرقیزستان به تمرین پرداخت.
تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه هفته ی جاری مقابل قرقیزستان در مرحله ی سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به میدان خواهد رفت.
آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که از آغاز جنگ علیه غزه بیش از ۷۰ درصد مدارس این نهاد در این باریکه توسط ارتش رژیم صهیونیستی بمباران و تخریب شده یا خسارت جدی به آن وارد شده است.
سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به شایعه انتخاب جایگزین زاکانی در شهرداری تهران گفت: این نوع شایعات با هدف ایجاد ناآرامی و تضعیف مدیریت شهری منتشر می‌شوند و کار فیک نیوزهاست.
از آبگوشت کلم‌قمری تا آش شله پتله، هر لقمه از این غذاها، داستانی از گذشته و حال این شهر را برایتان روایت می‌کند. شاید این پرسش برایتان مطرح شود که در سفر به این منطقه، کدام غذای محلی همدان را باید امتحان کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش، شما باید تا پایان این نوشتار ما را همراهی کنید.
یک فعال سیاسی معتقد است وضعیت خاورمیانه به سرعت در مسیر پیچیده‌تر شدن حرکت می‌کند و روسیه نیز بی توجه به منافع ایران، در درجه اول به فکر منافع خود است.

سازمان آگهی های پرسون