تازه‌ترین عناوین

ولادیمیر پوتین در جریان سفر به مغولستان با «اوخناگین خورلسوخ»، رئیس‌جمهور این کشور دیدار و بر توسعه روابط روسیه با این کشور آسیایی تاکید کرد.
روزنامه هراپارک ارمنستان نوشت: الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان پیشنهاد نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان برای امضای مفاد توافق شده توافقنامه صلح را رد کرده و بحث در این باره را به آینده واگذار کرده است.
بیت‌کوین بیشتر ماه آگوست را با روند کاهشی سپری کرد؛ زیرا بزرگترین ارز دیجیتال جهان به دلیل نگرانی‌های مداوم در مورد توزیع توکن‌ها و رویداد‌های فروش انبوه، به ویژه از صرافی منحل شده مت‌گاکس آسیب دید.
رییس کل سازمان نظام پرستاری مطرح کرد

مهاجرت؛ موضوع تهدیدکننده «نظام سلامت»

رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری گفت: براساس استانداردها، به ازای هر تخت بیمارستانی به ۱.۸ پرستار نیاز است؛ اگر سازمان اداری و استخدامی پذیرای نظر کارشناسی وزارت بهداشت و سازمان نظام‌پرستاری باشد، بخشی از مشکلات نیروی انسانی نظام سلامت رفع می‌شود.
جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: برابر آمارها به‌ طور میانگین روزانه بین ۴۵ تا ۵۰ نفر بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و روزانه هزار نفر نیز مجروح می‌شوند
در دوران بارداری، سلامت جنین ۱۰۰ درصد به سلامت شما و بایدها و نبایدهایی که انجام می‌دهید، بستگی دارد. طبیعتا در این دوران باید سبک زندگی خود را کمی تغییر دهید تا آسیبی به خودتان و جنین نرسد.
فال روزانه رازهایی را برایت فاش می‌کند که باور نمی‌کنی. آماده‌ای تا بدانی امروز سه شنبه 13 شهریور 1403 چه اتفاقات هیجان‌انگیزی انتظارت را می‌کشد؟
سرمربی تیم استقلال سکوتش را شکست و در مورد مسایل مختلف صحبت کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پلتفرم هوشمندی که قرار است از نیمه دوم شهریورماه رونمایی شود، به رصد نرخ کرایه دریافتی تاکسیرانان از مسافران نیز می‌پردازد.
سازمان آگهی های پرسون