تازه‌ترین عناوین

فواید رازیانه هم در آشپزی و هم در موارد درمانی کاربرد دارد. رازیانه در بسیاری از آشپزی‌های مختلف، از آشپزی هندی گرفته تا ایتالیایی استفاده شده و تمام بخش‌های این گیاه از جمله برگ‌ها، دانه‌ها و پیاز گیاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این تحلیلگر با انتشار پستی در تاریخ ۲۴ سپتامبر، به این موضوع اشاره کرده که بیت‌کوین در چرخه‌های قبلی، حدود ۱۵۴ تا ۱۶۱ روز پس از هاوینگ از محدوده انباشت مجدد خود خارج شده است.

فال ابجد به عنوان یکی از روش‌های قدیمی و محبوب پیشگویی در فرهنگ‌های مختلف، دوباره مورد توجه است.
بر اساس داده‌های منتشرشده اکثر ارزهای دیجیتال بازار امروز روندی نزولی دارند و بازار به رنگ قرمز درآمده است. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۲۱ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۶.۳۳ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: در این مرحله ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.
عضو هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه برخی بیماران برای تسکین درد دندان به اشتباه از آنتی بیوتیک‌ها استفاده می‌کنند، گفت: در هنگام درد دندان صرفا مصرف داروهای ضد التهاب مثل ایبوبروفن یا ژلوفن توصیه می‌شود و در قدم بعدی هم لازم است که به پزشک مراجعه شود.
برخی از غذاها می توانند باعث بروز التهاب در بدن شما شوند که می تواند منجر به کمردرد شود. لازم است این مواد غذایی را با گزینه های سالم تر جایگزین کنید تا کمردرد خود را درمان کنید.
یکی از مهم‌ترین توصیه‌های طب ایرانی پرهیز از تمام چیزهایی است که بدن را سرد و خشک می‌کند و می‌تواند زمینه‌های ابتلا به بیماری‌های روزهای سرد سال را افزایش دهد.
در ماه‌های اخیر، بیت کوین قدرت چشم‌گیری از خود نشان داده که این موضوع به دلیل علاقه نهادهای مالی و انباشت این رمز ارز توسط هولدرهای بلندمدت تقویت شده است.

وزیر آموزش و پرورش با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین هفته دفاع مقدس و با ارائه گزارشی درباره پروژه بازگشایی مدارس گفت: یکی از سخت‌ترین پروژه‌ها در آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس در مهرماه است. از این رو از هم اکنون برای سال آینده باید به فکر چاپ کتاب، تأمین نیروی انسانی، امکانات و… مهر سال آینده باشیم تا با کمترین دغدغه برگزار شود.
سازمان آگهی های پرسون