تازه‌ترین عناوین

رسانه‌های دولتی چین گزارش دادند در پی برخورد یک اتوبوس مدرسه با جمعیتی از مردم در استان «شاندونگ»، دست‌کم ۱۱ نفر از جمله پنج دانش‌آموز جان خود را از دست دادند.
جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید گفت که باید در اسرع وقت بصورت بشردوستانه به توافق آتش بس در غزه و آزادی اسرا دست یابیم.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین می‌گوید دو موشک بالستیک روسیه به یک مرکز آموزشی نظامی و بیمارستان مجاور آن در منطقه ای در مرکز شرق اوکراین اصابت کرده و منجر به کشته شدن دست‌کم ۴۱ نفر و زخمی شدن ۱۸۰ تن دیگر شده است.
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار بانک‌ها از روز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به بعد، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

رسانه‌ها از وقوع تراژدی جدید دیگری برای پناهجویان در کانال مانش انگلیس خبر دادند که در اثر واژگونی یک قایق حامل پناهجویان حداقل ۱۲ پناهجو جان باخته و تعدادی هم مفقود شدند.
رئیس پارلمان اوکراین امروز (سه‌شنبه) خبر داد که وزیر صنایع راهبردی این کشور که بر تولید تسلیحات داخلی در طول جنگ با روسیه نظارت می‌کرد، وزیر دادگستری و وزیر حفاظت از محیط زیست اوکراین استعفای خود را ارائه کردند.

هواشناسی مازندران با اعلام هشدار سطح نارنجی، هرگونه فعالیت دریایی در آب‌های ساحلی این استان را از اوایل وقت پنجشنبه هفته جاری تا اواخر وقت شنبه آینده، ناامن اعلام کرده است.

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد مشمولان غیر غایب پذیرفته شده در آزمون‌های سراسری، می‌توانند برای ثبت نام در دانشگاه‌ از تسهیلات ویژه افزایش یک ماه مهلت معرفی تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ یا تمدید تاریخ اعزام تا یکم آبان ماه ۱۴۰۳ بهره‌مند شوند.

یکی از راه‌های نظافت و پیشگیری از بروز بیماری‌های پوستی، استحمام است. حال این که یک استحمام خوب باید چه شرایطی داشته باشد موضوعی است که دکتر کامران بلیغی، متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با جام‌جم به آن پرداخته است.
سازمان آگهی های پرسون