تازه‌ترین عناوین

سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به حمله در پولتاوا گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تلاش است تا اوکراینی ها را به دلیل تهاجم خود به این کشور مجازات و زندگی را بر آنان سخت کند و زیر ساخت های حیاتی را هدف قرار می دهد.
تمرین رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه فولادشهر از ساعت ۱۹ امشب زمین اصلی این مجموعه برگزار شد.
تیم ملی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را مقابل قرقیزستان برگزار می‌کند.
اخیرا خبری مبنی بر شارژ کارت سوخت در فضای مجازی منتشر شده که طبق گفته سخنگوی صنف جایگاه داران لازم است مردم نسبت به این موضوع هشیار باشند و فریب نخورند.

رسانه‌های دولتی چین گزارش دادند در پی برخورد یک اتوبوس مدرسه با جمعیتی از مردم در استان «شاندونگ»، دست‌کم ۱۱ نفر از جمله پنج دانش‌آموز جان خود را از دست دادند.
جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید گفت که باید در اسرع وقت بصورت بشردوستانه به توافق آتش بس در غزه و آزادی اسرا دست یابیم.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین می‌گوید دو موشک بالستیک روسیه به یک مرکز آموزشی نظامی و بیمارستان مجاور آن در منطقه ای در مرکز شرق اوکراین اصابت کرده و منجر به کشته شدن دست‌کم ۴۱ نفر و زخمی شدن ۱۸۰ تن دیگر شده است.
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار بانک‌ها از روز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به بعد، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

رسانه‌ها از وقوع تراژدی جدید دیگری برای پناهجویان در کانال مانش انگلیس خبر دادند که در اثر واژگونی یک قایق حامل پناهجویان حداقل ۱۲ پناهجو جان باخته و تعدادی هم مفقود شدند.
رئیس پارلمان اوکراین امروز (سه‌شنبه) خبر داد که وزیر صنایع راهبردی این کشور که بر تولید تسلیحات داخلی در طول جنگ با روسیه نظارت می‌کرد، وزیر دادگستری و وزیر حفاظت از محیط زیست اوکراین استعفای خود را ارائه کردند.

سازمان آگهی های پرسون