تازه‌ترین عناوین

سرمربی تیم ملی درخصوص انتقادات مطرح شده نسبت به لیست، عنوان کرد: تمام نفراتی که انتخاب شدند با تمام وجود و انگیزه تمرین می‌کنند و آماده بازی هستند. هر لیستی اعلام شود طبیعی است انتقاداتی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان اظهار داشت می‌دانیم ایران بازیکنان خوبی دارد. ایران یکی از بهترین تیم‌های گروه است‌. ما هم تلاش می‌کنیم فردا بهترین خود را نشان بدهیم. اطلاعات زیادی هم از ایران داریم و تلاش خواهیم کرد بهترین عملکرد را داشته باشیم.
شهردار تهران به دعوت رسمی دولت سوریه برای شرکت در نمایشگاه و دیدار با برخی مقامات این کشور وارد دمشق شد.
سازمان زمین شناسی ایالات متحده اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی ۵ ریشتر در ۱۰۹ کیلومتری غرب هوفن، ایسلند، به وقوع پیوست.
نام مهدی طارمی در فهرست اینتر برای فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. این در حالی است که نام بازیکنان سرشناسی مثل پالاسیوس و کوریا در لیست نراتزوری دیده نمی‌شود.
یک نماینده مجلس گفت: گفت قطعی برق باعث بروز خسارت حداقل هشت میلیارد دلاری به صنعت کشور می‌گردد و پنج میلیارد دلار برای توسعه ۱۱ هزار مگاوات انرژی تجدید پذیر باید هزینه کنیم.
مقاومت اسلامی عراق در ادامه سلسله عملیات ضدصهیونیستی خود به‌منظور حمایت از مردم غزه، صبح امروز (چهارشنبه) از حمله پهپادی به بندر «حیفا» در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه گفتمان عدالت باید در کشور ترویج شود، گفت: ترویج ادبیات عدالت در کشور نیازمند یک فرایند گفتمانی و رسانه‌ای است.
سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به حمله در پولتاوا گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تلاش است تا اوکراینی ها را به دلیل تهاجم خود به این کشور مجازات و زندگی را بر آنان سخت کند و زیر ساخت های حیاتی را هدف قرار می دهد.
تمرین رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه فولادشهر از ساعت ۱۹ امشب زمین اصلی این مجموعه برگزار شد.
تیم ملی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را مقابل قرقیزستان برگزار می‌کند.
اخیرا خبری مبنی بر شارژ کارت سوخت در فضای مجازی منتشر شده که طبق گفته سخنگوی صنف جایگاه داران لازم است مردم نسبت به این موضوع هشیار باشند و فریب نخورند.

سازمان آگهی های پرسون