تازه‌ترین عناوین

نکته جالب در خصوص ایوب نوع رفتار او در تمرینات و اردو‌های تیم است. او به شدت آرام است و هنوز نتوانسته خیلی با همبازیانش صمیمی شود. او کمتر با پرسپولیسی‌ها گرم می‌گیرد و رفتار‌های او بی شباهت با اورونوف نیست.
درحالی‌که گالاتاسرای برای جذب آدریان رابیو تلاش می‌کند النصر ‏عربستان بار دیگر با پیشنهادی جدید خواهان به خدمت گرفتن ستاره ‏فرانسوی یووه شد.
در حالی که کمبود ورزشگاه های مدرن و استاندارد، این روزها به یک معضل در فوتبال ایران تبدیل شده، از ورزشگاهی که قول ساخت آن در پایتخت داده شده بود، خبری نیست!
رضا رحیم لو رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: از مدیران استانی و نمایندگان محترم مجلس که رای خوبی از شهر اقبالیه کسب کرده اند و شرکت آب و فاضلاب انتظار می‌رود که پیگیر تکمیل فاضلاب شهری اقبالیه باشند.
وزیر کشور فردا پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه به منظور افتتاح چندین پروژه عمرانی و شرکت در چند جلسه به شیراز سفر خواهد کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال گفت کار پیش رو را کوچک ندانیم، قبلا چند دوره یک بار به جام جهانی می‌رفتیم، کار سخت است؛ قرقیزستان را آنالیز کرده‌ایم، در دفاع خوب و منتظر ضدحملات هستند، دست کم نمی‌گیریم و بازی سختی داریم.
سرمربی تیم ملی درخصوص انتقادات مطرح شده نسبت به لیست، عنوان کرد: تمام نفراتی که انتخاب شدند با تمام وجود و انگیزه تمرین می‌کنند و آماده بازی هستند. هر لیستی اعلام شود طبیعی است انتقاداتی دارد.
سازمان آگهی های پرسون