تازه‌ترین عناوین

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت:

محموله قاچاق ماهی در جلفا توقیف شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی با هوشیاری یگان حفاظت محیط زیست استان از توقیف محموله قاچاق ماهیان موجود در آب‌های سد ارس به مقصد شمال کشور در شهرستان جلفا خبر داد.
گیفت‌کارت اپل یک روش محبوب و مطمئن برای دسترسی به محتواهای خاص در اپ‌استور و آی‌تیونز است. با استفاده از این کارت‌ها، کاربران می‌توانند به‌راحتی اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، کتاب‌ها و دیگر محتواهای دیجیتال را خریداری کنند. این کارت‌ها به‌صورت کدهای اعتباری عرضه می‌شوند که پس از واردکردن آنها در حساب کاربری اپل، اعتبار موردنظر به حساب افزوده می‌شود.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: مسافرگیری در ایستگاه‌های علی‌آباد و جوانمرد قصاب در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ بدون محدودیت انجام خواهد شد.
تیم ملی چین با هدایت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات نام آشنای قاره کهن در نخستین دیدار از مسابقات مقدماتی جام جهانی، به مصاف ژاپن خواهد رفت.
نکته جالب در خصوص ایوب نوع رفتار او در تمرینات و اردو‌های تیم است. او به شدت آرام است و هنوز نتوانسته خیلی با همبازیانش صمیمی شود. او کمتر با پرسپولیسی‌ها گرم می‌گیرد و رفتار‌های او بی شباهت با اورونوف نیست.
درحالی‌که گالاتاسرای برای جذب آدریان رابیو تلاش می‌کند النصر ‏عربستان بار دیگر با پیشنهادی جدید خواهان به خدمت گرفتن ستاره ‏فرانسوی یووه شد.
در حالی که کمبود ورزشگاه های مدرن و استاندارد، این روزها به یک معضل در فوتبال ایران تبدیل شده، از ورزشگاهی که قول ساخت آن در پایتخت داده شده بود، خبری نیست!
سازمان آگهی های پرسون