تازه‌ترین عناوین

تعطیلات هفته گذشته در ایران بار دیگر سونامی گردشگری را به شمال ایران بازگرداند و موج هجوم مسافران و گردشگران به شمال کشور کار را به جایی رساند که برخی مسافران گیلان در مسیر سه‌ساعته تهران به رشت، ۱۲ ساعت را در ترافیک سپری کردند.
بیت‌کوین در پایین‌ترین سطح یک ماهه خود قرار گرفت و به ۵۳هزار دلار سقوط کرد.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
سرور اختصاصی یک کامپیوتر قدرتمند است که به‌طور کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، تمام منابع سخت‌افزاری مانند پردازنده، رم، هارد دیسک و پهنای باند این سرور، تنها برای شما و وب‌سایت یا اپلیکیشن شما در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران:

ایران برنامه هسته ای پنهانی ندارد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دشمنان در پرونده هسته‌ای ما مدعی شدند که ایران برنامه پنهانی و اعلام نشده هسته‌ای دارد و با این ترفندها از ۲۰ سال گذشته ‌به ما فشار آوردند.
مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید با اشاره به تلاش‌هایی که در این پایگاه انجام می‌شود، گفت: تلاش‌های ما بر این است که تخت جمشید به‌عنوان قلمرو حاکمیتی و هویت تاریخی ما توسط مردم و با مشارکت مردم حفظ شود.
سازمان آگهی های پرسون