تازه‌ترین عناوین

نرخ بیکاری در حالی طی سه سال گذشته روند نزولی داشته است که صندوق بین المللی پول جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: ایران از از نظر نرخ بیکاری در رتبه ۱۷ جهان قرار گرفته و این شاخص کمتر از ۶ کشور اروپایی و ترکیه است.
اگر زانوی پرانتزی در کودکان به موقع درمان نشود یکی از عوارض آن تاخیر در رشد و نمو است. زانوی پرانتزی می‌تواند بر روی رشد طبیعی استخوان‌ها و مفاصل تاثیر گذاشته و باعث ایجاد اختلال در راه رفتن و دویدن کودک شود.
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در محور کرج-چالوس خبر داد و گفت: تردد از سمت چالوس به سمت کرج به صورت یک طرفه است.
مسعود ده‌نمکی برای ساخت اسپین‌آف (فصل چهارم) «اخراجی‌ها» پروانه ساخت گرفت.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از روز یکشنبه (۱۸ شهریور) افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.
واکنش اولیه بازار سرمایه به استعفای رییس سازمان بورس به شکل منفی شدن برخی نمادهای بورسی بروز یافته اما فرابورس رشد کرد. به نظر می‌رسد روند منفی در روزهای آینده می‌تواند با تصمیمات مثبت دولت برای تقویت صنایع و شرکتهای بورسی و معرفی رییس جدید بورس تغییر کند.
مدیرعامل تلگرام اعلام کرد ویژگی‌هایی که مشکلاتی در ارتباط با ربات‌ها و کلاهبرداران داشته‌اند، تغییر خواهند کرد.
سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد: پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آزمون و بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی برای انتخاب رشته تا فردا یکشنبه ۱۸ شهریور فرصت دارند.
یک مطالعه جدید نشان داده است که درون بدن دو گونه‌ ماهی دریایی ترکیباتی وجود دارد که با چین و چروک و لکه‌های ناشی از پیری مبارزه می‌کند و ممکن است به زودی محصولات مراقبت از پوست ضد پیری حاوی روده ماهی باشد.
سازمان آگهی های پرسون