تازه‌ترین عناوین

در پی درگذشت مادر گرامی مرتضی نجفی قدسی و صبیه مرحوم آیت الله فتاح محمدی زنجانی و همسر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین اکبر نجفی قدسی؛ مدیر مسئول، سردبیر، تحریریه رسانه خبری و تحلیلی پُرسون با نهایت اندوه پیام تسلیتی صادر کردند‌.
مرتضی امیری اسفندقه در غم فراق محمدعلی بهمنی شعری سرود که در بیتی از آن آمده است: دریاچه را به خاک سپردند رودها/ دریا چه ای ست در قفسِ خاکجای تو.
نتایج تحقیقات اخیر نشان می‌دهد تمرین‌های کوتاه‌مدت ذهن‌آگاهی روزانه می‌توانند به‌طور قابل توجهی سلامت روان را بهبود بخشیده و سبک زندگی سالم‌تری را با مزایای پایدار در طول زمان ترویج کنند.
اگر از ساعت زنگ‌دار یا آلارم موبایل برای بیدار شدن استفاده می‌کنید و هربار با شنیدن صدای زنگ هشدار، آن را خاموش می‌کنید و به خواب می‌روید، بهتر است آلارم خود را در فضایی خارج از اتاق خواب تنظیم کنید تا برای خاموش کردن آن مجبور شوید از رختخواب بیرون بیایید. این یک روش تضمینی برای زود برخاستن از خواب است.
نرخ بیکاری در حالی طی سه سال گذشته روند نزولی داشته است که صندوق بین المللی پول جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: ایران از از نظر نرخ بیکاری در رتبه ۱۷ جهان قرار گرفته و این شاخص کمتر از ۶ کشور اروپایی و ترکیه است.
اگر زانوی پرانتزی در کودکان به موقع درمان نشود یکی از عوارض آن تاخیر در رشد و نمو است. زانوی پرانتزی می‌تواند بر روی رشد طبیعی استخوان‌ها و مفاصل تاثیر گذاشته و باعث ایجاد اختلال در راه رفتن و دویدن کودک شود.
سازمان آگهی های پرسون