تازه‌ترین عناوین

به گفته هیئت خانواده اسرای اسرائیلی نزد حماس در غزه، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درحال تخریب عامدانه و کارشکنی در روند مذاکرات برای انعقاد توافق آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا است.

خبرگزاری «رویترز» امروز (شنبه) به نقل از یک منبع امنیتی اوکراینی اعلام کرد که هواپیماهای بدون سرنشین کی‌یف طی شب گذشته یک انبار مهمات در منطقه «ورونژ» روسیه را هدف قرار دادند.

هر تبعه بیگانه که به طور غیرمجاز وارد کشور شده یا در کشور اقامت غیرمجاز داشته باشد، علاوه بر حکم به اخراج از کشور به یکی از مجازات‌های حبس یا جزای نقدی درجه شش محکوم می‌شود.
میدیا فرج نژاد (نوازنده، آهنگساز ) می‌گوید: پروژه‌ «تار و تاریخ» که نقش مهمی در معرفی بناهای تاریخی کشور به مخاطبان داخلی و خارجی داشته، بدون دلیل مشخص مجوز لازم را برای انجام پروژه‌های تازه کسب نکرده است.

خبرگزاری «آناتولی» امروز (شنبه) گزارش داد که حامیان فلسطین از روز گذشته تظاهرات خود در دانشگاه‌های هلند را از سر گرفتند و صدها دانشجو در اعتراض به دانشگاه آمستردام به دلیل قطع نکردن روابط خود با نهادهای صهیونیستی، تجمعات اعتراضی برگزار کردند.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (شنبه، هفدهم شهریور) در بازار طلای تهران با کاهش ۳۵۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه) به ۴۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

این می‌نویسم شاید به‌مثابه یک میانجی محوشونده که دیریست از «نخواست قدرت و سهم» لذت می‌برد، صدای این کنش‌گران را پژواک دهم، و بگویم اگر خدمت را لذتی هست، این کنش‌گران هم در اشتیاق تجربۀ آن هستند، اگر قدرت را لذتی هست، عقل سیاسی حکم می‌کند که آنان را از این لذت، محروم و منع نکنید و بگذارید آنان نیز، جرعه‌ای از لب لعل قدرت بچشند.
سازمان آگهی های پرسون