تازه‌ترین عناوین

طبق آخرین اظهارات مسئولان درباره خلاءهای قانونی رمزارزها در ایران نیز جلسات متعددی با دستگاه‌های متولی از جمله بانک مرکزی برگزار شده و یکی از نتایج این جلسات این بود که بانک مرکزی نسبت به ساماندهی این موضوع ورود کند که متاسفانه وظایف خود را به خوبی انجام نداده است.
ارزش بیت‌کوین در ماه‌های اخیر به شدت در نوسان بوده و اکنون، کاهش روند انباشت بیت‌کوین هشداری برای معامله‌گران است.
اخبار غیررسمی حاکی از این است که اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به ایران رسیده است و هرکسی با خرید تجهیزات و پرداخت حق اشتراک ماهانه به‌راحتی می‌تواند فیلترینگ را دور بزند و با بالاترین سرعت در فضای مجازی آنلاین باشد.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳ و هشت دهم ریشتر ساعت ۷ و ۳۲ دقیقه صبح امروز در عمق ۶ کیلومتری زمین در منطقه بین چلگرد استان چهارمحال و بختیاری و پشتکوه موگویی شهرستان فریدون‌شهر به وقوع پیوست.
مدیران باشگاه استقلال بدشان نمی‌آید که مهاجم شان را به تیم ذوب‌آهن بفروشند و به جایش بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند.
بازیکن سابق استقلال گفت: جدایی نکونام کار اشتباهی است، نکونام تیم را بسته و قرار است نتیجه عملکرد او را ببینیم
یکی از خریدهای این فصل استقلال محمدحسین اسلامی است که شماره ۸۰ را برداشته و در ادامه سلسله مطالب «بیوگرافی بازیکنان حاضر در لیگ برتر» مطابق حروف الفبا و شماره پیراهن، حالا نوبت معرفی اوست.
فرمانده انتظامی استان ایلام از وقوع یک فقره قتل در شهرستان ایلام خبر داد و گفت: یک مرد ۷۰ ساله پس از کشتن دختر ۳۶ ساله اش،خود را تسلیم پلیس کرد.

سازمان آگهی های پرسون