تازه‌ترین عناوین

اگر ادرار کردن در یک مکان عمومی باعث ناراحتی شما می‌شود و نمی‌توانید به آسانی این نیاز خود را برطرف کنید، احتمالاً از خجالت ادراری یا «سندرم مثانه خجالتی» که پدیده‌ای جدی است رنج می‌برید.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به واقعه اسفناک ریزش معدن در طبس گفت: مطلع شدیم در این سانحه تا کنون بالغ بر 50 نفر از کارگران معدن و افراد زحمتکش به رحمت ایزدی پیوسته یا مجروح شده اند که به خانواده های داغ دیده این عزیزان از دست رفته تسلیت و تعزیت عرض میکنم و آرزوی صحت برای سانحه دیدگان این حادثه مؤلمه را از خداوند متعال خواستاریم.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما باید جذابیت های شغل محیط بانی را افزایش دهیم و این وظیفه ما است و مطمئنا نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این موضوع عملی شود.
فال حافظ، به عنوان یکی از سنت‌های فرهنگی و ادبی ایران، همچنان در میان مردم جایگاه ویژه‌ای دارد و به عنوان ابزاری برای جستجوی راهنمایی و الهام در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دانستن اینکه در میان هم‌سن و سالانتان محبوب هستید، ضمن افزایش اعتماد به نفس، به شما احساس ارزشمند بودن می‌دهد و در نهایت حس رضایت را در شما بالا می‌برد.
رییس گروه تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ضمن بیان اینکه ماده غذایی پنیر باعث کاهش یادگیری مطالب در انسان نمی‌شود، گفت: مصرف صبحانه باعث افزایش قند خون و کمک به بهبود کارایی مغز در ساعات اولیه روز می‌شود
بازار سرمایه امروز بالاترین میزان رشد روزانه خود طی بیش از ۲.۵ ماه گذشته را به ثبت رساند و با افزایش ۳۶ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۱۵۲ هزار واحد رسید.
سازمان آگهی های پرسون