تازه‌ترین عناوین

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال خواستار رسیدگی به تخلفات نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال شد.
مدیرکل اداره انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش مرجع تصویب نرخ لباس مدارس نیست گفت: نرخ مصوب شده روپوش مدارس شهر تهران و سایر شهرها، بالای یک میلیون تومان نیست و والدین در صورت شکایت می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش و انجمن اولیاء و مربیان مراجعه کنند.
رسانه‌های عربستانی اعلام کردند باشگاه الهلال می‌خواهد نام نیمار را در زمستان به فهرست تیم اضافه کند، به این ترتیب او در دور گروهی لیگ نخبگان شرکت نخواهد کرد.
تخت جمشید وقتی ساخته شد، آینه‌ای تمام‌نما از وسعت و عظمت اولین امپراتوری بزرگ جهان یعنی امپراتوری هخامنشی بود؛ این شهر ترکیبی حیرت‌انگیز از انواع فرهنگ‌ها و حتی «درخت‌ها» از بابلی و یونانی و مصری تا باختری و سغدی بود؛ به این معنا می‌شود گفت که این شهر نه‌تنها پایتخت ایران، بلکه پایتخت جهانِ روزگار خود بود.
قوه قضاییه اعلام کرد: حسین سلاح‌ورزی رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران در دادگاه تجدیدنظر استان تهران به حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد.
کار بارگذاری نتایج قرعه‌کشی آخرین دوره از عرضه محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو از شب گذشته (شنبه شب) برروی سایت این شرکت آغاز شد اما برای مشتریان قابل رویت نبود اما از صبح امروز نتایج قرعه‌کشی به تفکیک محصولات، از طریق سایت ایران‌خودرو قابل مشاهده است و پیامک نیز برای منتخبان ارسال خواهد شد.
معاون شورای عالی آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه والدین می‌توانند نسبت به انتشار تصاویر دانش‌آموزان در فضای مجازی شکایت کنند، گفت: انتشار هر گونه فیلم و تصویر از دانش‌آموزان که منجر به تحقیر آنها شود، ممنوع شد.
باستان‌شناسان با کاوش در منطقه‌ای در بلغارستان پنج سکه طلا متعلق به دوران «ژوستینین یکم» (حکومتی از ۵۲۷ میلادی تا ۵۶۵ میلادی) کشف کردند.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون