تازه‌ترین عناوین

شبکه بلومبرگ در تحلیلی از پیامدهای عملیات یمنی‌ها در دریای سرخ نوشت که پیامد چنین اقدامی منجر به آن شده که هر نامزدی که در انتخابات ۱۵ آبان آمریکا پیروز شود با واقعیت شکست این کشور در مواجهه با نیروهای یمنی روبرو شود.

روزنامه نیویورک پست فاش کرد: درحالی که کمتر از چهار سال از حضور جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید می‌گذرد، وی ۴۰ درصد از هزار و ۳۲۶ روز دوران ریاست جمهوری‌اش را در تعطیلات بسر برده است.

مسواک زدن یکی از کار‌های روزانه‌ای است که نه یک بار بلکه دو بار در روز باید آن را انجام دهیم. اما آیا این کار را به طور صحیح انجام می‌دهیم؟ اشتباه مسواک زدن می‌تواند تاثیر مسواک زدن را کاهش دهد و یا حتی برعکس باعث مشکلات بیشتری برای دندان و لثه شود.
سران کومله به اقلیم کردستان دل خوش کرده بودند و باور نداشتند اقلیم کردستان آنها را اخراج کند تا اینکه قباد طالبانی و مقامات امنیتی آسایش اقلیم کردستان آب پاکی را روی تروریست ها ریخت.

وقتی صحبت از مراقبت از مو می‌شود، دانستن ترتیب صحیح استفاده از محصولات به اندازه پیروی از یک روتین مراقبت از پوست مهم است. استفاده از محصولات به ترتیب نادرست می‌تواند اثربخشی آنها را کاهش دهد یا حتی به موهای شما آسیب برساند.
تحقیقات نشان می‌دهند که کوله‌پشتی، اگر به صورت صحیح و مناسب انتخاب شود مناسبترین وسیله برای حمل وسایل روزانه است، زیرا می‌تواند بارها را متقارن نگه دارد، در عین حال استفاده از کوله‌پشتی نامناسب و غیر ارگونومیک، نه تنها مفید نیست، بلکه می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به ستون فقرات کودکان و دانش‌آموزان تحمیل کند.

پیر شدن تقریباً برای همه ترسناک است و این ترس اغلب ناشی از این طرز فکر است که بهترین روزهایمان را پشت سر گذاشته‌ایم. اما این باور خیلی هم دقیق نیست. در واقع داده‌ها نشان می‌دهد که افراد می‌توانند در سنین مختلف به بالاترین پتانسیل خود در زمینه‌های متفاوت دست یابند.
مالکان باشگاه استقلال که انتظار می رفت با حضورشان به وضعیت این باشگاه سروسامان دهند و ثبات را برمجموعه مدیریت و فنی آبی پوشان حاکم کنند، در آستانه لیگ نخبگان آسیا این تیم را آشفته کردند!
بانک مرکزی چین، برای چهارمین ماه متوالی، خرید طلا را متوقف کرد. کارشناسان بی‌ثباتی اقتصادی در جهان و درگیری‌های ژئوپلتیک را عامل این موضوع دانستند اما گمانه‌زنی‌ها می‌گوید: خرید طلا توسط بانک مرکزی چین ممکن است در نیمه دوم سال جاری میلادی با توجه به انتخابات آمریکا و تغییر قیمت‌ها افزایش یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور به عراق در جهت ارتقاء روابط با کشورهای همسایه، رشد اقتصادی و حل برخی از اختلاف‌ها انجام خواهد شد.

سردار آزمون در حال حاضر دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران است و در بازی با امارات می‌تواند آمارش را افزایش دهد.
روغن تخم کتان روغنی گیاهی است که از دانه‌های گیاه پنبه به دست می‌آید و طی فرایند فشرده‌سازی دانه‌ها روغن آن استخراج می‌شود. اسیدهای چرب ضروری بخش مهمی از این روغن گیاهی را تشکیل می‌دهند. منظور از اسیدهای چرب چربی‌های اشباع‌نشده و تک‌غیراشباع و مقدار کمی هم چربی اشباع‌شده است.
باشگاه استقلال قرارداد دستیار جواد نکونام را دقایقی پیش فسخ کرد تا بتواند با ثبت دوباره قرارداد ایمان سلیمی، نام این مدافعش را در فهرست آسیایی برای حضور در لیگ نخبگان قرار دهد.
پرسپولیس در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با نیانگ داشت و حتی برخی رسانه‌های از توافق میان طرفین خبر می‌دادند که اکنون رسانه‌های مراکشی معتقد هستند او با الوداد به توافق رسیده است.
سازمان آگهی های پرسون