تازه‌ترین عناوین

وزارت امور اقتصادی و دارایی، اسامی اعلام شده از سوی برخی رسانه‌ها برای تصدی ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار که پس از جلسه روز گذشته شورای عالی بورس و اوراق بهادار صورت گرفت، را تکذیب کرد.

کره شمالی رزمایش‌های شبیه‌سازی شده میان کره جنوبی و آمریکا در واشنگتن با هدف تقویت بازدارندگی هسته‌ای را به شدت محکوم کرد و آنها را «تهدید» و «باج‌خواهی هسته‌ای» نامید.

یک رسانه آمریکایی در گزارشی به استفاده ارتش اوکراین از پهپادهایی علیه نظامیان روس در خط مقدم اشاره کرد که با پرتاب مهمات آتش‌افزا نگرانی‌هایی را درباره استفاده از آن در مناطق پر جمعیت ایجاد کرده است.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ارائه آموزش و خدمات مرتبط با تحصیل هفت هزار کودک کار در مراکز پویا شهر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کودکان کار در پایتخت هم مهیای مدرسه می‌شوند.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (یکشنبه، ۱۸ شهریور) در بازار طلای تهران با کاهش ۱۷۸ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (شنبه) به ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

شب گذشته بیش از نیم میلیون ساکن سرزمین‌های اشغالی در شهر تل آویو دست به تظاهرات‌زده و خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند. تظاهرات‌زده با سردادن شعار‌هایی از کابینه نتانیاهو خواستند هر چه سریع‌تر طرح مبادله اسرا با گروه‌های مقاومت در غزه را امضا کند. معترضان می‌گویند بیش از نیم میلیون اسرائیلی با شرکت در این تظاهرات خواستار امضای طرح مبادله اسرا با حماس شده‌اند.
سازمان آگهی های پرسون