تازه‌ترین عناوین

لوکاس ژوائو مهاجم آنگولایی پرسپولیس در جام اتحادیه انگلیس در سال ۲۰۱۵ با یک ضربه سر زیبا دروازه پیتر چک را باز کرد. شفیلد یونایتد در آن دیدار ۳ بر ۰ شاگردان آرسن ونگر در آرسنال را شکست داد.

دیوان محاسبات اعلام کرد: افراد در صف تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در پایان مرداد ماه به ترتیب ۳۵۳۹۸۴ و ۴۱۷۵۶۴ نفر هستند که نسبت به افراد در صف پایان سال ۱۴۰۲ به ترتیب ۱۶۲ و ۴۸ درصد رشد داشته است.
انتشار عکس یوسف تیموری در کنار خانم های مختلف باعث بوجود آمدن شایعاتی درباره ازدواج دوم او شده بود که یوسف تیموری با انتشار عکس همسرش به این شایعات پایان داد.
باشگاه استقلال در حال فراهم کردن مقدمات جدایی آلمدین زیلیکیچ، وینگر بوسنیایی و پرحاشیه خود است. این بازیکن که نتوانسته انتظارات را برآورده کند، به زودی از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق اعلام و هماهنگی سازمان حج و زیارت پروازهای حج عمره از ۲۸ شهریور از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام می‌شود.
طبق گزارش‌ها، ویژگی‌های تولید شکلک(Genmoji) و ابزارهای تولید تصویر برای آیفون تا عرضه نسخه iOS 18.2 به تعویق افتاده است و انتظار می‌رود این به‌روزرسانی در ماه دسامبر ارائه شود.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه برای شرکت در نشست وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و روسیه به عربستان سعودی سفر کرده است.

منابع رسانه‌ای از حمله پهپادی به مواضعی در شمال فلسطین اشغالی و به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین منطقه «اصبع الجلیل» خبر دادند.

سازمان آگهی های پرسون