تازه‌ترین عناوین

خودکشی، روان جامعه را آزرده می‌سازد و غم و اندوه عمومی را افزایش می‌دهد. باید پیشگیری در آن را به یک «وظیفه ملی» تبدیل کرد. بنابراین، ضروری است روز جهانی پیشگیری از خودکشی را به سرآغازی برای پیشگیری از این عمل اندوه‌بار و فاجعه‌آمیز تبدیل کنیم.
مدیر عامل شرکت واحد عنوان کرد:

آمادگی حداکثری شرکت واحد برای استقبال از مهر

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی حداکثری ناوگان اتوبوسرانی برای استقبال از مهر و آغاز سفرهای آموزشی خبر داد.
اگر در محل کار اشتباهی کردید که به دیگران آسیب رساند آن را از رئیستان پنهان نکنید و سعی کنید خودتان این موضوع را به او بگویید همچنین از برنامه خود برای جبرانش توضیح دهید.
در تربیت فرزندان، فضای مجازی، گروه همسالان، دیجیتالی شدن سبک زندگی شهروندان، مشکلات فردی و خانوادگی، روابط همسران با یکدیگر، دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی و... همگی تاثیرگذار هستند. در تربیت کودکان همه عوامل را باید در کنار هم دید و به فراخور اولویت به آنها توجه داشت.
از ۵۵سال پیش یعنی سال ۱۳۴۸که نخستین کنکور در ایران برگزار شد و ۴۸هزار داوطلب در آن شرکت کردند تا به امروز که بیش از یک‌ونیم‌میلیون نفر در آن رقابت می‌کنند، این آزمون ۴ساعته بزرگ‌ترین معضلی است که میلیون‌ها ایرانی در آستانه جوانی با آن روبه‌رو هستند؛ داستانی که انگار هیچ وقت به پایان خوش نمی‌رسد.
معاون‌ فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد که فاز چهارم پروژه تقاطع سه سطحی بزرگراه‌های شهیدان نواب و تندگویان در آبان ماه سال جاری خبر داد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ضمن تشریح روند مرمت و بازسازی حافظیه که به‌زودی انجام می‌شود، خبر از برگزاری کنسرت موسیقی در ایام بزرگداشت حافظ در حافظیه داد.
چند روز قبل بود که خبر آمد علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان در صفحه شخصی خودش برندی را تبلیغ کرده است.
«علیرضا عصار» قرار است پس از ۸۳۹ روز دوری از صحنه، از ۱۹ مهرماه به اجرای برنامه بپردازد. یک خبر خوب برای هواداران این خواننده تا یکی از تاثیرگذارترین خوانندگان نسل طلایی دهه ۷۰ کشور را با رپرتواری متفاوت و ارکستری قدرتمند، دوباره روی سن اجرا مشاهده کنند.
سازمان آگهی های پرسون