تازه‌ترین عناوین

از مشخصات جامعه امروز ما که تاریخ به‌خاطر خواهد سپرد، دخالت دانش‌نماها و دانشمندنماهایی است که با تمسک به شبه علم، به هر دلیلی مانع کشف حقیقت و بیان واقعیت می‌شوند. سابقا اگر چشمه بعضی اظهار نظرهای غیرعلمی و خرافه‌ای یا توهمی از محوطه کوچه و بازار بود امروز حالا سر و صداها از محوطه دانشگاه و حوزه و توسط مدعیان دانش در می‌آید.

بهبود نحوه تجویز آنتی بیوتیک توسط متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و نحوه مصرف آنتی بیوتیک‌ها، به سلامت ما در حال حاضر و به کاهش مقاومت در برابر آنتی بیوتیک‌ها کمک می‌کند و اطمینان می‌دهد که این دارو‌های نجات بخش برای نسل‌های آینده در دسترس خواهد بود.
جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مبارزه با ورود و نگهداری سلاح غیرمجاز از مأموریت های اصلی فراجاست، گفت: ورود اتباع بیگانه به صورت غیر مجاز جرم بوده و هر گونه به کارگیری از آنان در هر شغل و صنفی نیز ممنوع است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری متهمی که اقدام به قاچاق و فروش مواد مخدر در پایتخت می‌کرد خبر داد و گفت: با تلاش مأموران از متهم ۲۳ کیلو گرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف محموله عطر و ادکلن خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این پلیس خبر داد.

برنامه هفتم توسعه یک هدف کاملا منطقی و عقلانی است که با منطق بازی قدرت نیز همخوانی دارد و قطعا قابل دستیابی است. این برنامه میتواند جایگاه منطقه­ای و بین المللی ایران را در تمامی عرصه ها ارتقا دهد؛ اما به شرط اینکه بر اساس یک راهبرد مناسب و هم­راستا پیگیری شود. راهبرد متناسب و­ «هم­راستا» برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه، راهبرد «رفع تحریم» است.

اتحادیه اروپا در گزارشی ارزیابی کرد، ایالات متحده دیگر آماده برای تامین چتر امنیتی برای اروپا نیست، در حالی که این اتحادیه به رغم این مساله هنوز به توانایی دفاع مستقل از خودش نرسیده است.

صندوق بین‌المللی پول گزارش کرد عربستان به هدف گردشگری خود در چشم‌انداز ۲۰۳۰ برای جذب ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده، هفت سال زودتر از برنامه، دست یافته است.
سازمان آگهی های پرسون