تازه‌ترین عناوین

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: روس‌ها در جنگ با اوکراین مناطقی که تا الان تصرف کرده‌اند را از دست نخواهند داد و حملات اخیر نیروهای روس برای تثبیت مواضع این کشور است.

شبکه خبری یورونیوز در گزارشی نوشت: دولت فرانسه برای میزبانی المپیک ۲ میلیارد یورو هزینه کرد. آیا این سرمایه‌گذاری برای اقتصاد این کشور سودآور بوده است؟
رئیس فدراسیون دوومیدانی با تاکید بر اینکه در المپیک پاریس شاهد عملکرد متوسط نمایندگان ایران بودیم، گفت: ورزشکاران باید از فضای مجازی دور شده و در زمان حضور در اردوها تلفن‌های همراه خود را تحویل و با تمرکز به کار خود ادامه دهند.

مسئله شکست سیاسی و فشار نظامی «اسرائیل»، از این جا سرچشمه می‌گیرد که فرماندهی نظامی این رژیم سعی می‌کند از آن عبور کند تا بر روی اختلافات داخلی خود سرپوش بگذارد و ملت فلسطین نیز در زیر سایه اشغال تلاش می‌کند تا به استقلال خود دست پیدا کند.

خبرگزاری «رویترز» گزارش داد که ۱۰ نفر از مقامات ارشد سابق ارتش آمریکا در نامه‌ای که امروز (دوشنبه) منتشر شد، ضمن حمایت از «کامالا هریس» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، «دونالد ترامپ» رقیب جمهوری‌خواه را «خطری برای دموکراسی و امنیت ملی» ایالات متحده دانستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح کرد:

یکپارچه سازی مدیریت مساجد واجب است

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل با تأکید بر لزوم یکپارچه سازی مدیریت مساجد کشور مطرح کرد: با فعال سازی نهادهای غیر دولتی، مشارکت مردمی، خصوصی و خیرین امور مساجد کشور باید ساماندهی شود.
وزارت امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه این کشور و «فواد حسین» همتای عراقی او، بر آمادگی کشورهای خود برای همکاری در راستای تضمین ثبات و امنیت در خاورمیانه تاکید کردند.

بر اساس یافته‌های پیشین، افزایش چربی کبد و تولید آنزیم‌های خاص کبدی بر سلامت مغز و بروز بیماری آلزایمر نقش دارد، اما طبق تحقیقات جدید، پیروی از رژیم غذایی مدیترانه‌ای سبز تأثیر مثبتی بر سلامت مغز و کند کردن روند پیری مغز دارد.
به گفته سخنگوی صنف جایگاه‌داران، به علت ترافیک فوق سنگین در جاده‌های شمال کشور، انتقال نفتکش‌ها از انبارهای نفت به جایگاه‌های سوخت با تأخیرهای طولانی مواجه شد و رانندگان مسیر ۲ ساعته را ۷ تا ۸ ساعت طی کردند و این وقفه‌ای که بین ظرفیت مخازن جایگاه صورت گرفت، باعث ایجاد صف در پمپ بنزین‌ها شد؛ در رسانه‌ها به شایعاتی دامن زده شد اما در واقع کمبود بنزینی وجود ندارد.
سازمان آگهی های پرسون