تازه‌ترین عناوین

عموما این تصور از آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی مطرح شده که او نسبت به زنان سرد و حتی از آنان متنفر بوده اما کتابی تازه ای تحت عنوان مردم هیتلر نوشته ریچارد جی ایوانز ادعا می کند که هیتلر آنچه که به دیگران نمایش می‌داد نبوده و در پشت صحنه تابع هوس و امیال اش بود.
دو باشگاه بزرگ ایتالیایی و فرانسوی به دنبال جذب ستاره مصری پس از پایان قراردادش با لیورپول در تابستان آینده هستند.
سیدجواد هاشمی (کارگردان و بازیگر)، بهرام دهقانیار (آهنگساز) و شهروز حقی (آهنگساز و شاعر) که از داوران دومین جشنواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند، به بیان سخنانی درباره برگزاری این جشنواره پرداختند.
محصولاتی که اپل در رویداد سال ۲۰۲۴ خود از آنها رونمایی کرد شامل اپل واچ سری ۱۰، ایرپاد ۴، سیستم عامل iOS 18 و البته آیفون‌های ۱۶، ۱۶ پلاس، ۱۶ پرو و پرو مکس می‌شود که در اینجا نگاهی به همه آنها خواهیم انداخت.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
کریستین ویری،‌ ستاره سابق اینتر معتقد است اینتر پنجره نقل‌ و انتقالاتی خوبی را با جذب مهدی طارمی و پیوتر زیلنسکی پشت سر گذاشت.
رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی درگفتگو با خبرنگاران به مشکلات خبرنگاران از جمله ورود و خروج سخت خبرنگاران به ورزشگاه‌ یادگار امام (ره) تبریز، نواقص جایگاه خبرنگاران، رفتار نامناسب برخی عوامل امنیتی با اصحاب رسانه در رشته فوتبال و ‌.‌.. پرداخت.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز دوشنبه عنوان کرد که واشنگتن رزمایش نظامی مشترک روسیه و چین در آسیای شرقی را دنبال می‌کنند و در لحظه هیچ نگرانی در این زمینه ندارد.

سازمان آگهی های پرسون