تازه‌ترین عناوین

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو، در نشست هم‌اندیشی چالش‌ها و راهکارهای پیش‌روی صنعت داروسازی که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، با بیان اینکه از بهمن‌ سال گذشته با تغییر سیاست‌های ارزی، ارز ترجیحی به ارز نیمایی تغییر کرد، گفت: در حوزه دارو ارز ترجیحی به معنای قبلی را نداریم. در‌واقع ارز تالار اول که ۲۸‌هزار‌و ۵۰۰ تومان است، برای دارو و کالاهای اساسی تلقی شد، با این حال برای تجهیزات و کالاهای پزشکی همچنان ارز چهارهزار‌و 200 تومانی وجود دارد.
داشتن پوست سالم و زیبا به دور از هر نوع لک و مک یا چین و چروک راز مهم زیبایی چهره است در حقیقت اعضای چهره زمانی زیبایی واقعی خود را نشان می‌دهند که پوستی صاف و شفاف داشته باشید پس مراقبت از این عضو بزرگ و مهم مسئله‌ی کم اهمیتی نیست.
همزمان با ۲۱ شهریور «روز ملی سینما»

خمسه، لقمانی، قنبری مهمان موزه سینما

همزمان با ۲۱ شهریور «روز ملی سینما» مجموعه فرهنگی تاریخی موزه سینما دو کارگاه تخصصی فیلمبرداری و کارگردانی و یک نشست سینمایی برگزار می‎کند.

طلاق خاکستری یا طلاق در کهنسالی، پدیده‌ای است که به معنای جدایی زن و مرد در دوران پیری یا کهنسالی اشاره دارد، این پدیده به مسائل و چالش‌های خاص خود اشاره دارد و در اجتماعات مختلف با عوامل متفاوتی همراه می‌باشد، در این مقاله، به بررسی علل، پیامدها و راهکارهای مرتبط با این موضوع پرداخته خواهد شد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی استان‌ها همچنین افزایش دما در بیشتر مناطق کشور تا فردا (۱۵ شهریور) خبر داد. هشدار مجدد هواشناسی برای طوفان شن در ۳ استان کشور صادر شد.
IP ثابت اروپایی، نوعی آدرس IP است که برای دسترسی به سرویس‌ها و وب‌سایت‌های مسدود شده در ایران استفاده می‌شود. علاوه‌براین، برای کسانی که به‌دنبال حفظ حریم خصوصی و افزایش امنیت خود هستند، خرید IP ثابت اروپایی یک انتخاب مناسب است.
بحث فعالیت اینترنت ماهواره‌ای در جهان طی ماه‌های اخیر مورد توجه واقع شد و طی چند ماه گذشته با پیگیری‌های انجام‌شده توسط نهادهای مربوط، استارلینک برای فعالیت در کشور ملزم به رعایت قوانین سرزمینی ایران شد.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی به آن داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
به گفته کارشناسان، فراهم بودن امکان استعلام چک‌های در راه به کاهش ریسک دریافت چک‌های بلامحل کمک خواهد کرد؛ سامانه استعلامی که بنا بر اعلام مسئولان بانک مرکزی بناست چند روز آینده عملیاتی شود.
جدیدترین قیمت سکه و طلای ۱۸ و ۲۴ عیار امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 14 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
فال قهوه یکی از روش‌های سنتی پیش‌بینی و تفسیر است که با استفاده از نمک، طعم و الگوهای شکلی در قهوه خامه‌دار صورت می‌گیرد. این فال بطور گسترده در فرهنگ‌های مختلف جهان، به ویژه در خاورمیانه و مناطق شرقی، رایج است. فال قهوه به عنوان یک روش پیش‌بینی و تفسیر معروف، در برخی فرهنگ‌ها به عنوان بخشی از مراسم دیدارها، جشنواره‌ها و مناسبت‌های خاص استفاده می‌شود.
خرید یک کوله پشتی و پر کردن آن برای دانش‌اموزان با خرید کالاهای ارزان‌تر حاوی حداقل چهار دفتر مشق، یک دفتر نقاشی، دو مداد مشکی و قرمز، مدادرنگی ۱۲ تایی، یک مداد نوکی، پاک کن، خودکار، غلط‌گیر و جامدادی حداقل حدود ۲۷۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت که رقم معقولی به نظر می‌رسد.