تازه‌ترین عناوین

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال و ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.
ابطحی نوشت: اصلا نمیفهمیدم چی شد . قیافه ها تروتمیز . موتور خیلی نو و شیک. موبایل از دست موتوری لیز خورد و توی دستم ماند. پیاده نشد. گاز داد با صورت خوردم روی زمین. بچه ها آمدند. رفتیم بیمارستان. عکس گرفتیم. ۱۰ تا بخیه روی ابرو و تَرَک قفسه سینه محصول این زمین خوردن بود.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر ساعت ۷:۱۰ امروز ارجمند در استان تهران را لرزاند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: ۲۲ مارس مطابق با سوم فروردین ماه به عنوان «روز جهانی آب» نامیده شده و همه ساله شعاری از سوی بخش آب سازمان ملل برای این روز تعیین می شود. امسال نیز روز جهانی آب به نام «آب برای صلح» نامگذاری شده است که نشانگر توجه ویژه به نقش حیاتی آب بر مسائل اجتماعی جوامع است.
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: خروجی سد زاینده‌رود از بامداد جمعه سوم فروردین با هدف توزیع بخشی از حقابه کشاورزی شرق اصفهان افزایش می‌یابد.
رییس رگولاتوری گفت: در حال حاضر میانگین سرعت در حوزه ارتباطات ثابت ۱۰مگابیت برثانیه و در ارتباطات سیار ۱۲ مگابیت برثانیه است که با توسعه فیبر نوری این سرعت به تا ۱۰۰۰ مگابیت برثانیه می رسد.
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، ضمن تشریح اصول تغذیه سالم در ایام نوروز، بر رعایت تعادل و تنوع غذایی در این ایام، تاکید کرد.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
گیاه مریم‌گلی، با نام علمی Hypericum perforatum، یک گیاه دارویی است که از زمان‌های قدیمی به عنوان یک راهکار درمانی استفاده می‌شده است. این گیاه دارای گل‌های زرد روشن است که در فصل تابستان می‌شکفد. بخش‌های مورد استفاده از مریم‌گلی شامل گل‌ها و برگ‌های آن هستند که برای تهیه دم‌نوش، عصاره، یا عصاره‌های استاندارد استفاده می‌شوند.