تازه‌ترین عناوین

همراه اول با در اختیار داشتن بزرگترین شبکه امن ارتباطی در کشور، توانمندی‌های خود و سرویس‌های مربوط به حوزه امنیت را به نمایشگاه ایپاس 1402 آورد.
صرافی ارز دیجیتال بایننس روز دوشنبه اعلام کرد که بیش از ۴۵۰ میلیون دلار بایننس کوین (BNB) را به عنوان بخشی از برنامه توکن‌سوزی سه ماهه خود سوزانده است. در این عملیات بیش از ۲.۱ میلیون توکن BNB توسط بایننس سوزانده شد.
مرکز پژوهش‌های مجلس با انتشار گزارشی درباره «اینترنت ماهواره‌ای استارلینک» خواستار «جرم‌انگاری خرید و فروش و بهره‌برداری از تجهیزات و اشتراک بدون مجوز» این نوع اینترنت شده است.
استخراج‌کنندگان بیت‌کوین سالانه حدود ۳۴۸ تراوات ساعت برق مصرف می‌کنند و با توجه به این که دنیا به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر می‌رود، برخی این سوال را مطرح می‌کنند که بیت‌کوین برق خود را از کجا تامین می‌کند؟
اگر نوشابه و دلستر را در بحث عوارض یکسان میدانید و یا تصورتان این است که یکی بهتر از دیگری است، لازم است تفاوت نوشابه و دلستر را بدانید.
دبیر انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران با بیان اینکه در حال حاضر اختلاف قیمت معناداری بین برنج خارجی و ایرانی نیست، گفت: الان مردم بهترین نوع برنج ایرانی را می‌توانند زیر ۱۰۰ هزار تومان بخرند و اگر فضا برای خرید برنج ایرانی رقابتی شود قطعا قیمت‌ها پایین‌تر خواهد آمد.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت بیت کوین (BTC) صبح روز دوشنبه حدود ۴٫۵ درصد جهش کرد؛ زیرا امیدها برای تأیید و راه‌اندازی اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده طی ماه‌های آینده، افزایش یافته است.
نتایج یک مطالعه‌ جدید نشان می‌دهد که «ملانوما» دیگر شایع‌ترین دلیل مرگ‌ومیر ناشی از سرطان پوست نیست و به گفته متخصصان، «سرطان پوست غیرملانوما» (NMSC) که معمولا تصور می‌شود اهمیت کمتری دارد، دلیل بیشتر مرگ‌ومیرهای ناشی از سرطان پوست در سراسر جهان است.
در حالی که تخم مرغ و پنیر می‌توانند ترکیبی خوشمزه و رضایت‌بخش باشند، توجه به نگرانی‌های بالقوه سلامت و اتخاذ رویکرد متعادل برای رژیم غذایی کلی شما ضروری است.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با ۱۶ هزار و ۲۴۹ واحد افزایش معادل ۸۱ صدم درصد به دو میلیون و ۱۸ هزار و ۱۹۲ واحد رسید.