تازه‌ترین عناوین

آزمون نئو از مشهورترین و معتبرترین تست‌های شخصیت شناسی در دنیا است که کاربرد‌های زیادی در روانشناسی دارد. در این قسمت از بیتوته به صحبت دربارۀ آزمون شخصیت شناسی نئو و نحوۀ تفسیر آزمون نئو پرداخته‌ایم.
رئیس سازمان محیط زیست گفت: امسال در بحث حق آبه و رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه وزارت نیرو همکاری‌های خوبی با سازمان محیط زیست داشته است.
در این مقاله، بر روی روش‌ها و تکنیک‌های متقاعد کردن کودکان به گوش دادن تمرکز داریم. این یکی از چالش‌های مهم والدین در تربیت فرزندان است. ما به شما نشان می‌دهیم چگونه با استفاده از رویکردهای مثبت و سازنده، به این هدف دست یابید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد و گفت: در ۹ استان بارش باران گزارش شده است.
هل، به عنوان یک عصاره طبیعی، در بهبود کبد چرب مؤثر است. با کاهش التهابات و افزایش آنتی‌اکسیدانی، این ادویه میزان چربی‌های خون را کاهش می‌دهد و حساسیت انسولین را افزایش می‌دهد.
بسیاری از افراد در خانه کار می کنند و این باعث شده زمان بیشتری را در داخل خانه بگذرانند و تعداد زیادی از آنها تمام روز را با پای برهنه راه می روند.
ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه باقی مانده خط ۷ مترو تهران (در بخش اصلی)، امسال به بهره برداری می رسد. نکته مهم در مورد این ایستگاه آن است که در صورت تامین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی‌الیه جنوب شرقی خط ۷، امکان کاهش سر فاصله حرکتی قطارها در خط مذکور به مدت زمان ۵ الی ۸ دقیقه فراهم می‌شود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا لیستی از بهترین لژیونرهای هفته این قاره در لیگ‌های اروپایی ارائه کرد که «مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا» قرار گرفت.
رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان ۱۴۰۳ وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌ خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به ۳۶ تا ۴۴ درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.»
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند و همچنین هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت، موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.