تازه‌ترین عناوین

دسر بیسکوییت و موز نوعی دسر بسیار آسان و خوشمزه است که می‌توانید آن را با چهار قلم مواد در دسترس و ارزان به راحتی در منزل تهیه کنید.
احیای قرارداد صادرات گاز ایران به پاکستان، پس از سال‌ها توقف می‌تواند یکی از مهمترین دستاوردهای دو کشور در سفر امروز رئیس جمهوری ایران به پاکستان باشد.
ساعت کار ادارات دولتی از ۱۵خرداد تغییر می‌کند یا نه؟ ثروتمندان بالانشین چقدر مالیات می‌دهند و آیا افزایش قیمت کالاها به‌دلیل افزایش مالیات ارزش افزوده قانونی است یا نه؟
سریال «سرزمین مادری» که به فصل سوم رسیده این روزها به دلیل انجام مراحل پس‌ از تولید و اصلاحات، با وقفه در پخش مواجه شده و اردیبهشت ماه به آنتن نمی‌رسد.
مطالعه‌ای در سال ۲۰۲۴ که در مجله علمی Personal Relationships منتشر شد، نشان داد که در جریان مشاجره‌هایی که در رابطه رخ می‌دهد، درنگ برای تفکر در مورد موقعیت موجود می‌تواند ناراحتی و تنش را به طور قابل‌توجهی کاهش داده و «خودکارآمدی» یا باور فرد به توانایی مدیریت مناسب تعارض را افزایش دهد. خودکارآمدی بالاتر، یا ایمان شخص به توانایی خود، به نوبه خود، رضایت از رابطه و رفتار‌های سازنده در مشاجره‌ها را افزایش می‌دهد.
روانپزشک دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این که وسواس بیماری سمج روانپزشکی است، گفت: اختلال وسواس برای فرد و اطرافیان بسیار آزاردهنده است و باید برای درمان صبور بود و با مراجعه به پزشک این شرایط را تسهیل کرد.
به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸برگزار شد، می‌رساند که کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی مربوط به وزارت مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.
دوره قاجاریه شاید از نظر بیشتر ما دوره افول ایران و دوره پادشاهان بی‌عرضه و خائن به کشور باشد؛ با این همه می‌توان در بین همین سلسله هم چهره هایی مملکت‌دوست و بادرایت پیدا کرد.
در شرایطی که طراحان پل ژاپنی در طراحی های خود بیشتر از برج هایی با ظاهری مینیمال و محافظه کار استفاده می کنند، برج های پل اومی اوتوری دارای طراحی چند لایه و منحنی در سطح عرشه هستند.
کنسرت‌های پاپ طی ۲ دهه ابتدایی و انتهایی فروردین‌ماه، به بیش از ۱۶۰ نوبت اجرا رسید که سهم شهرستان‌ها، ۳برابر اجراهای صحنه‌ای پایتخت بود.