تازه‌ترین عناوین

شب نخست از هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ۶ بازی به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی شیاطین سرخ در خانه مقابل باواریایی‌ها شکست خوردند.

قیمت بیت‌کوین فشار نزولی را تجربه می‌کند و این کاهش، دومین روز متوالی زیان ارز دیجیتال برتر جهان را نشان می‌دهد.
یک فرانسوی ۸۰ ساله و بزرگترین سهامدار برند تجاری هرمس، گفته است قصد دارد ثروت ۱۱ میلیارد یورویی خود را برای باغبان خانه‌اش به ارث بگذارد.
دانشمندان ادعا می کنند عادت ناخوشایندی که اکثر افراد در خلوت خود دارند، می‌تواند خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را افزایش دهد. مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه گریفیث روی موش‌ها انجام شد، ارتباط کوچکی بین دست کردن در بینی و تجمع پروتئین‌های مرتبط با بیماری زوال عقل نشان داد.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
در این پست از سایت متن دعای یا حمید بحق محمد یا عالی بحق علی با معنی و خواص را قرار دادیم . دعای عظیم الشان یا عالی بحق علی از دعاهای پرفضیلت و نوعی قسم شریفه می باشد که حضرت جبرئیل به حضرت نوح (ع) به جهت طلب بخشش و توبه از گناهی که مرتکب شده بود آموخت تا حضرت نوح با این دعا از خداوند به دلیل سرپیچی از دستورات خداوند طلب بخشش و عفو و توبه کند 

اسانس‌ها مایعات معطری هستند که با انجام تقطیر از گیاهان، گل‌ها، برگ‌ها و گاهی از میوه‌ها گرفته می‌شود. این اسانس‌ها با رایحه‌های معطری که دارند، دارای خواص و فواید زیادی هستند و در درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات روحی و روانی بکار برده می‌شود.
مصرف مرکبات به همراه لبنیات، مانند مصرف پرتقال با شیر یا ماست، ممکن است برای برخی افراد مشکلات گوارشی ایجاد کند. اسید موجود در مرکبات می‌تواند پروتئین‌های موجود در لبنیات را خنثی کند و منجر به ناراحتی معده شود. بنابراین بهترین است آن‌ها را جداگانه مصرف کنید یا میوه‌های غیر اسیدی را برای مصرف همراه با لبنیات در نظر بگیرید.
به گفته یکی از مقامات شهری کاشیوارا در استان اوزاکا، فوسا تاتسومی، ۱۱۶ ساله که به‌عنوان مسن‌ترین فرد ژاپن شناخته می‌شد، امروز سه‌شنبه بر اثر کهولت سن درگذشت.
شبکه تماشا این روزها در تدارک آماده‌سازی ۱۰ سریال جدید خارجی است که قرار است به صورت اختصاصی در جدول پخش ساعت ۲۳ گنجانده و تا پایان امسال روی آنتن باشند.