تازه‌ترین عناوین

منوچهر طیاب، کارگردان و مستندساز، فراق دوست قدیمی خود، خسرو سینایی را تاب نیاورد.

سریال آقازاده که تا اینجای کار به جای ارائه فهم یا درک تازه‌ای از موضوع آقازادگی صرفاً داستان دختری به نام مانلی را توصیف کرده، در سکانسی جنجالی به موضوع ازدواج موقت اشاره‌ای گذرا کرده است
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت امروز (۳ شهریور ماه) در محدوده قابل قبول است و پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت در این محدوده باقی بماند.
ادامه‌ زندگی بدون مریم به حدی برای میرزا دردآور و غیر قابل تصور می‌شود که چاره‌ای جز جنون نمی‌یابد. میرزا با دلی شکسته جلّای شهر و خانواده می‌کند و، چون جغد شومی به مدت ۴۰ سال به تنهایی در ارگ مخروبه شهر طبس ماوا می‌گزیند. مردم وی را دیوانه می‌پندارند و دست به آزار و اذیتش می‌برند.

معاون صدای رسانه ملی با اشاره به تحریم ها و موانع موجود در اداره کشور انعکاس دستاوردهای دولت را از اهداف اصلی رادیو دانست.
وضعیت آب و هوا در سوم شهریور؛

کاهش دمای پایتخت

گودرزی از کاهش بارش طی روز دوشنبه در شمال غرب کشور و کاهش دمای پایتخت خبر داد.

محمد پیوندی کارگردان «شوتبال» درباره تغییر رویکرد این مسابقه در فصل دوم، از فضای سلبریتی‌محور به سمت دعوت از مردم عادی برای رقابت، توضیحاتی ارائه کرد.
مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کادر درمان هجمه رسانه‌ای که قصد داشت نظام سلامت ایران را در مقابله با کرونا ناکارآمد و شکست خورده نشان دهد ناکام گذاشتند.
شرکت ZTE پیشتر اعلام کرده بود که ماه آینده از اولین تلفن هوشمند 5G دنیا با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی خواهد کرد و حالا وبسایت آلمانی Tweakers تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر کرده که درک بهتری از ماهیت نمایشگر این گوشی در اختیارمان قرار می دهد.
به دلیل ممنوعیت در آمریکا صورت گرفت؛

شکایت کاربران وی چت از دونالد ترامپ

گروهی از کاربران وی چت در آمریکا به دلیل ممنوعیت این پیام رسان از دونالد ترامپ شکایت کرده اند.

مقامات بهداشتی چین، استفاده از واکسن‌های کووید 19 در شرایط اضطراری را تأیید کردند تا در کنترل بحران همه گیری ویروس کرونا موفق عمل کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد:

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در صورت بازگشایی مدارس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام آمادگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در صورت بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی از 15 شهریور گفت: با پیش‌بینی مجموعه اقداماتی، خود را برای بازگشایی زودهنگام مدارس آماده کرده‌ایم.
مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد؛

کاهش تردد در محور‌های مواصلاتی کشور

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۴۹ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۹ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

سازمان آگهی های پرسون